Gå til innhold
Hundesonen.no

Kaninutstilling...

TineSimbaNana

Recommended Posts

Jeg skal bli med mamma på kanin utstilling eller noe ;) Har ikke peiling.. men vet at det er i letohallen 21.oktober.. noen andre som skal?

Men.. hvis man har lyst til å prøve sin egen kanin går det ann å melde seg på der og da ?? Hva skjer liksom, sjekker de den akkurat som hunden ? Man må vel ikke løpe rundt? :P:)

Hvor mye koster det?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På utstilling står kaninene i bur omtrent heile dagen. Dei blir tatt opp en etter en til dommerbordet, og det blir gitt poeng for kor gode dei er. Så du slipper å springe rundt i en ring ja :)

kan ikkje så masse om det skjøl da. Skal på mi tredje kaninutstilling i Desember, men det er første gangen eg stiller min egen kanin :)

tidligere har eg bere vert med søstra mi (men da var eg 5 år så husker bere litt av det), og så har eg sett på.

Husk at for å stille kanin så må den vere øremerka i venstre øre, og vere reinrasa ;)

Dei fleste utstillinger har en påmeldingsfrist, som er litt før utstillingsdagen. Den bruker å stå i annonsa for utstillinga, eller du kan kontakte dei som arrangerer.

Pris varierer fra kem som arrangerer o.l så ville ha tatt kontakt med den foreninga som arrangerer :P

Lykke til visst du skal stille :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje ho prata om medlemsbladet i NKF (norges kaninavlsforening) som heiter TK.

TK står for "Tidsskrift for kaninavl".

Står masse bra i dei, ;)

utenom det kan det vere masse rart man kunne få gratis der ;)

kaslags forening er det som arrangerer utstillinga, og kor er "letohallen?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...