Jump to content
Hundesonen.no

Recommended Posts

fordi start har sluttet med å la brukerene få bruke frontpage, og jeg får ikke til med FTP. Uansett hva jeg gjør så fungerer det ikke. Så nå får jeg ikke oppdatert hjemmesidene mine. :o

Det jeg nå lurer på er om noen her inne liker veldig godt å lage hjemmesider og kunne tenke seg å oppdatere hjemmesidene mine? Kan ikke betale noe, men kanskje noen vil gjøre det for gøy? Send meg en pm dersom du er interessert.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Sele som passer noen måneder med valp kommer du nok ikke til å finne, de første månedene er de i enorm vekst.  Jeg bruker kjøpe Dogman sine H-seler, gjerne på Coop Obs, for valper frem til de begynner å bli ferdig utvokst. Har holdt med to forskjellige størrelser til mine BC. De kan stilles i både hals, bryst, øvre og nedre stolpe. Ergo god justeringsmulighet og noe å vokse inn i. De er dog ikke polstret, som noen foretrekker.  Om du er helt ukjent med seler, så slenger jeg meg på anbefaling om å oppsøke kompetent utstyrsbutikk. Der finnes også informasjon fra en rekke produsenter på nett hvordan sele burde tilpasses Når hundene her er voksne og finner ut at å trekke er gøy, så får de nye, ordentlige seler som passer dem godt. Glad i Zero DC Short til tur, samt får de nome-/kombisele som sitter som støpt på dem til ski, spark, sykkel osv. 
    • Jeg har en spaniel, som i likhet med din labrador er laget for å bruke munnen. Han beit også enormt mye som valp, og bruker fortsatt munnen en del. Feks når jeg kommer hjem vil han gjerne «bite» meg i hendene, eller rettere sagt i våres tilfelle: holde noe. Så han har jeg lært å hente leke når jeg kommer hjem, eller besøk kommer😊 Kanskje dere kan prøve det? Alltid ha en leke tilgjengelig, lære hun å plukke de selv i situasjoner hun egentlig vil bite? Og ellers som nevnt, ta kontakt med atferdskonsulent og retrieverklubben!
    • Vi har superinnkalling (dvs hunden snur og kommer, skal ikke ofre en tanke på andre ting enn det) på fløyte. Gir da en liten boks med leverpostei, de du får i multipack. Har også en superinnkalling på stemme, sier «HIT», samme belønning da. Evt leke med draleke etterpå også😊 Jeg roper også både «kom» og navnene deres hvis jeg vil ha oppmerksomheten deres, men superinnkallingen(e) bruker jeg hvis det er absolutt nødvendig at de kommer med en gang. 
    • Leverpostei, ost på tube. kjøttboller. 
    • Her funker pølse bra til alt 😄 pølse eller ball med tråd i som vi leker drakamp med. er nok veldig stor forskjell fra hund til hund hva som fungerer. Men jeg pleier å feks droppe frokosten før en treningsøkt på dagen, for å få høyere motivasjon på mat. Men jeg tror det handler mer om helheten på treninga dere har sammen, kvaliteten og relasjon/samarbeid mellom hund og fører, enn akkurat hva slags type belønning man bruker 😊
  • Nylig opprettede emner

• Create New...