Gå til innhold
Hundesonen.no

Deg og din hund

Guest Christine

Recommended Posts

• Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Ja kledde oss ut og sto oppå boret og sang la det svinge eller no sånt for alle de andre :P Også har ingen av oss blitt popstjerner?? Merkelig... Må møtes en gang!

(veldig of topic da.. hehe :) )

:D;) du husker det du å ja ;) jepp vi får snakkes på pm ellers må du gjerne legge meg til på msn hvis du vil

Henriette_25@hotmail.com :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2ne: Er ikke så lett å si noen ting når vi ikke ser deg skikkelig da! :D

hehe - Åh? Ser dere meg ikke skikkelig? Det var jo ikke meningen ;)

Må se om jeg får til å legge til vedlegg, det er isåfall av frk. Dinersen og meg - det ble tatt i februar i år, jeg har litt lenger pels nå, Dina har litt tynnere pels.. haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - Åh? Ser dere meg ikke skikkelig? Det var jo ikke meningen :D

Må se om jeg får til å legge til vedlegg, det er isåfall av frk. Dinersen og meg - det ble tatt i februar i år, jeg har litt lenger pels nå, Dina har litt tynnere pels.. haha :)

Hmmm.. Du ser litt kjent ut! :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er Buster å meg på en fjelltur i vinter. Det eneste bildet av oss som jeg er veldig fornøyd med. Jeg smiler jo faktisk :)

Her er et tatt i sommer.

Det finnes alt for få pene bilder av oss sammen, jeg er litt kamerasky :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe fine bilder :)

Vil vel si at dere er de som ligner mest på hverandre av de vi har sett fåreløpig! :D (kompliment)

;) får vel ta dte som et kompliment, Han er jo så fin :P hehe, Likheten jeg ser er kanskje hårfargen.

(litt morsomt å se folk med hunder, f.eks på kurs, så ser man den hunden og den eieren sammen, og man klarer ikke se for seg den eieren med en annen rase. Litt merkelig at det blir sånn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså? Fra hvor da? hehe :D

Dere møttes jo på en utstilling dumminger! ;) Tror det var Letohallen eller noe, for evig lenge siden... 2ne kom bort og pelte på Loke og slo av en prat og Marianne satt ved siden av meg og var vimsete som vanlig :P Burde kanskje introdusert dere for hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere møttes jo på en utstilling dumminger! :D Tror det var Letohallen eller noe, for evig lenge siden... 2ne kom bort og pelte på Loke og slo av en prat og Marianne satt ved siden av meg og var vimsete som vanlig ;) Burde kanskje introdusert dere for hverandre :)

Du gjorde jo det da, dumma :P Tror jeg har hilst på Marianne på flere utstillinger jeg, mener ihvertfall at jeg har sett Lita flere ganger? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marianne satt ved siden av meg og var vimsete som vanlig :D Burde kanskje introdusert dere for hverandre :)

;) Jeg? Vimsete? Aaaaaldri....! Og ja introdusere hadde kanskje vært noe... :P

Du gjorde jo det da, dumma :P Tror jeg har hilst på Marianne på flere utstillinger jeg, mener ihvertfall at jeg har sett Lita flere ganger? hehe

Hmm nå kan ikke jeg huske at jeg har hilst på deg jeg da, så jeg vet ikke om jeg skal skylde på at jeg er vimsete eller...? :P Jeg pleier da å være god på å huske sånt men.. :P Neste gang du ser meg så får du hoppe på meg! ;)

Da er det jo Marianne som er dum da! *flir*

<_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Jeg? Vimsete? Aaaaaldri....! Og ja introdusere hadde kanskje vært noe... :P

Hmm nå kan ikke jeg huske at jeg har hilst på deg jeg da, så jeg vet ikke om jeg skal skylde på at jeg er vimsete eller...? :) Jeg pleier da å være god på å huske sånt men.. ;) Neste gang du ser meg så får du hoppe på meg! :P

<_<

Tja, godt at noen har god hukommelse kanskje? Det med introdusering har du rett i, men det var "noen" som fortalte deg at det var 2ne som stod der etterpå ihvertfall.. Du spurte meg til og med om jeg kjente henne fra før.. :P

Bilde av meg og Likka:

likkalek6.jpg

Karine: Du ligner mest på Lassie faktisk! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...