Gå til innhold
Hundesonen.no

Din drøm


Synne

Recommended Posts

Guest Christine

Min drøm var vel og få en hest og en hund. Hunden fikk jeg i en alder av 10 år. I fjor sa mamma ja til at jeg kunne gå sammens med noen og kjøpe den beste hoppa i verden, men jeg takket vel nei til slutt, og bestemte meg for å satse mer på hunden :P

Så ja, begge mine drømmer har vel gått i oppfyllelse. Jeg kunne ha kjøpt hesten,men det var jeg som stoppet det hele.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Amish-paradise videoen ja... Den har jeg sett mange ganger før :P Veldig morsom!

Har flere drømmer... Men hvis det er snakk om for livet må det bli:

Ha en stor gård, ikke så langt fra Trondheim (kommer opprinnelig derfra). Med en del hester, og en til to hunder :P Jeg vil helst være ridelærer, så hvis jeg hadde funnet med en perfekt mann som kunne betalt mye så hadde jeg blitt det. Ellers blir det vel veterinær, trenger cash når man skal ha hest!

Ellers er jeg litt på bcRex sin drøm, om det å bli lykkelig og fornøyd med seg selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte om eget hus som skulle ligge litt landelig til...

Jeg drømte om drømmemannen, han fant jeg da jeg var 22år (han var 20)

Da jeg var 24år kjøpte vi hus (som ligger landelig til)

Jeg drømte om drømmebrylluppet mitt og det fikk jeg.

Jeg drømte om å bli mamma, det ble jeg i 04

drømmen gjentok seg og jeg ble mamma for nr2 nå i Mai.

Drømte jo om katter og hunder (er jo godt på vei der)

Drømmebilen kjøpte vi i Januar i år (Subaru forrester)

Jeg har alltid drømt om et småbruk der vi kan ha noen flere dyr (høner,hest, gjeiter, kaniner osv), Nå tror jeg at det blir det i løpet av noen år også, fått tilbud om å kjøpe sviger sitt småbruk.... Huset vi har nå blir da leid bort, vil ikke gi slipp på det.

Jeg er lykkelig og kjempe fornøyd med det jeg har oppnådd i livet.

Drømmer jeg vidre nå skulle jeg gjerne hatt mere penger og ingen gjeld :P

TRO PÅ DINE DRØMMER..... FOR DRØMMER KAN BLI SANNE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg drømte om hund i 13 år før jeg fikk meg en liten puddel.

nå drømmer jeg om å gifte meg og kjøpe mormor sitt hus. jeg ønsker å være aktiv i hunde miljøet og lære masse om hund. jeg vil ha også ha mer enn en hund:)

jeg ønsker å være lykkelig! håper at eirik er den rette for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Vil egentlig kunne få flytte ut tidlig, og enten ha med meg Archie eller skaffe meg enda en hund. Etterhvert vil jeg bo på landet/eller Gudbrandsdalen og ha gård med hester, hunder og andre gårdsdyr :)

Først og fremst gjøre det jeg liker å gjøre, leve med dyr og være glad! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

min drøm/håp er vel å få leve lenge.. ha hunden min lenge og de jeg er glad i lenge.. så drømmer jeg om å bli kvitt angsten min så jeg kan leve normalt. ha ett hus med stor plass ute til hunder.. drive oppdrett og være ett "hjem" for hjemløse hunder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine drømmer er å svømme med delfiner, dra til Lofoten på hvalsafari, dra til New Zealand.. Og at jeg og Jenna får premiering i agility.. Jeg ønsker meg veldig et lite hamster også.. :D

Ellers er nesten alt oppfylt, skal få en aussie til sommeren :( *Glede seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
    • Så denne tråden nå og vil bare skyte inn noe; Det er altfor tidlig å forvente noen som helst grad av renslighet for en valp på den alderen. Den har ikke rukket å utvikle blærekontroll nok til å engang vite i forkant når den må på do. Den vet det ikke før den plutselig tisser seg ut. Nå er det en stund siden du skrev innlegget, og jeg antar at du har begynt å se forbedringer på denne fronten den siste tiden?    
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...