Guest Maritus Skrevet 8. Mai 2007 Rapporter Skrevet 8. Mai 2007 Takk Only Blondie! Det er kjempe fint! Jeg skal bruke det! Men nå trenger jeg en ting til! Forsidekort! Kan noen være så snill og lage ett forsidekort der det står Velkommen til Zoogatas Vesla`s hjemeside? Bilde finner du på hjemesiden min! På forhånd takk!
Henriette Skrevet 8. Mai 2007 Rapporter Skrevet 8. Mai 2007 Heisann Lyst til å lage et banner til nye siden min? Nye siden Bilder ligger på siden:)
Sunlily Skrevet 8. Mai 2007 Rapporter Skrevet 8. Mai 2007 Hei! Kan du lage banner til meg? Kan du lage en der det står Lofferlabben på og en annen det står noe sånn som Nene "Rocky" Bilbao på? Du finner noen bilder av Rocky på hjemmesiden min, kan nemlig ikke legge ut bildene her siden datan klikker... :wallbash: Her er hjemmesiden: http://www.charlotte-mor94.piczo.com først må du gå inn på den "nye" hjemmesiden og så inn på "om meg" så klikker du på "om Rocky" og der har du noen bilder... På forhånd takk! Mvh: Charlotte Ps. Venter håpefult
Nikitaf Skrevet 8. Mai 2007 Rapporter Skrevet 8. Mai 2007 Noen som viil lage sånn fin forside te meg:D Og kanskje banner? De er så fine:P Forside av HUnden og katten!
ellish Skrevet 10. Mai 2007 Rapporter Skrevet 10. Mai 2007 Kan du lage ett nytt forside bilde til meg? Har fått masse nye bilder av Abby! de ligger på siden min.
MegaMarie Skrevet 17. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mai 2007 Oyy, oyy så mye som var komt her! Skal se hva jeg får tid til neste uke, mye å gjøre denne helgen
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar