Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor får jeg kjøpt disse?


Recommended Posts

Har sett halsbånd og kobbel i denne serien på så mange hunder i masse forskjellige farger, men hvor får jeg tak i dem?

Fant et sted, men der hadde de kun kobbel og det er hesteutstyr butikk så jeg syntes det blir litt dyrt å kjøpe kobbel til 59kr og 99kr i porto... :P

Her er et bilde

hundebndnylon250.jpg

Kjempe glad for info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

De har dem i de fleste vanelige dyrebutikker. Mulig det egentlig er leietau til hest, men de er ihvertfall kjempegode å holde i og veldig holdbare. Jeg har hatt mitt i 8 år og det finnes ikke slitt (i begynner å bli ødelagtforstand). På nettbutikker finnes det så mye fancy kobbel og halsbånd at man nesten ikke finnes noen vanelige standardbånd lenger :D . Men jeg tror båndet du er ute etter koster ett par hundre i vanelig dyrebutikk, altså ikke det billigste du får, men det holder. Sorry at jeg ikke kan hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har dem i de fleste vanelige dyrebutikker. Mulig det egentlig er leietau til hest, men de er ihvertfall kjempegode å holde i og veldig holdbare. Jeg har hatt mitt i 8 år og det finnes ikke slitt (i begynner å bli ødelagtforstand). På nettbutikker finnes det så mye fancy kobbel og halsbånd at man nesten ikke finnes noen vanelige standardbånd lenger ;) . Men jeg tror båndet du er ute etter koster ett par hundre i vanelig dyrebutikk, altså ikke det billigste du får, men det holder. Sorry at jeg ikke kan hjelpe deg.

Ok, her har de dem ikke i noen dyrebutikker, jeg vet om noen som har de og de har ikke betalt så mye som et par hunder, tror de sa rundt hundrelappen.

Selvfølgelig har ikke disse butikkene dem heller. ;)

Tror jeg har sett dem på Tveitasenteret!

Ah..da får jeg ta meg en tur og se der, takk for tips :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke så går du enkelt og greit inn på en hesteutstyrsbutikk og kjøper det der?

Ikke veldig dyrt hvis jeg husker riktig, og det er sterkt nok til å holde en hest..

Jeg finner dem ikke i lokale hunde og hestebutikker, og som jeg sa i start inlegget så har jeg funnet de på nettet, men syntes det blir litt dyrt å kjøpe et leietau til 58kr og portoen er 99kr :D

Hadde de vært på en hundenettbutikk hadde det vært lettere for da kune jeg kjøpt mer utstyr og handelen hadde vært litt med til nytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner dem ikke i lokale hunde og hestebutikker, og som jeg sa i start inlegget så har jeg funnet de på nettet, men syntes det blir litt dyrt å kjøpe et leietau til 58kr og portoen er 99kr :D

Hadde de vært på en hundenettbutikk hadde det vært lettere for da kune jeg kjøpt mer utstyr og handelen hadde vært litt med til nytte.

Kan jeg bare spørre om hvilken nettbutikk det er? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bare spørre om hvilken nettbutikk det er? :P

Denne: http://www.skoies.no/shop.asp?p=4207325 der koster de 69kr...trodde det var 58kr.

Så rart, det er jo fast inventar i alle hesteutstyrsbutikker jeg har vært i.. Hmmm. Kan jo se på loftet om jeg har noen gamle liggende..

Jeg skal kikke innom når jeg er på Øvrevoll på torsdag, kanskje de har nå, eller kan bestille for meg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Så herlig at ferien din har begynt, og at du og hunden din skal nyte den sammen! Det høres ut som dere kommer til å få masse kvalitetstid sammen, noe som er så viktig. Når det gjelder naboene og hundevennen din, det er jo flott at de har så mye tillit til deg, men jeg skjønner godt at du ikke vil overta flere hunder! Det er jo en stor forpliktelse, og det er viktig å kjenne sine egne grenser. Håper dere får en fantastisk ferie sammen, du og hunden din! ❤️
    • Odin var også dement mot slutten, og det var tøft. Han hadde ikke samme uroen, han var bare forvirret, og ville være inntil oss hele tiden (nok en kombinasjon av døvhet/blindhet også). Vi fikk Eldepryl hos Renate Nydal, det hjalp litt en stund på uroen, men ikke store forandringer. Kan være verdt forsøket.
    • Du kan ta pulsen ved å kjenne på blodåren som går ned på innsiden av låret.
    • Frøkna her begynner å bli dement, og det er utrolig vanskelig å forholde seg til. Så snart det er "dødtid" hjemme begynner hun enten å vandre frem og tilbake, eller å gå i ring. Hvis jeg avbryter henne og tar henne med ut på tur eller trening "våkner" hun og er seg selv igjen, men hun må altså ha mental input hele tiden for å ikke gå inn i disse tvangshandlingene. Jeg antar at det i stor grad skyldes kjedsomhet og uro, men ettersom hun har en ødelagt skulder er det ikke mulig å gå lange turer med henne heller. Lite fysisk aktivitet bidrar helt sikkert til problemet. Hun går på Karsivan, men synes ikke det hjelper så veldig. Det er ikke noe særlig til livskvalitet sånn som hun har det nå, men jeg kan jo ikke underholde henne konstant. Er det noen som har hatt dement hund som har noen tips til hva jeg kan gjøre for henne? Andre typer medisiner som hjelper?
    • Jeg vet ikke hvordan det skilles mellom de ulike dachsrasene, men avlsrådet i raseklubben vil kunne hjelpe deg med dette. Jeg ser ingen grunn til at det skulle bli komplikasjoner hvis begge er friske, men det er mange andre hensyn å ta før man velger å avle, så ta kontakt med avlsrådet og be om hjelp der.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...