Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater fra valpe- og matchshow på Leangen og Verdaln

Monab88

Recommended Posts

I helga stilte Bella i sine første valpeshow, og jeg er kjempefornøy selv om hun ble slått av søstra si Bitte begge dagene :P Hun oppførte seg eksemplarisk i ringen, og fikk knallkritikker! Bitte ble på lørdag BIR og ble plassert som nr. 2 i gruppa.

På søndag stilte også to av brødrene deres(pluss en annen hannvalp) og Zarek, som ene broren heter, ble BIR, BIG og BEST IN SHOW! ;) Kjempemoro!

Vi stilte også på matchshow. Albin ble slått ut i første runde begge dagene. På lørdag ble han slått av valpen til cavalita og på søndag tapte han for en aldeles nydelig australian sheperd som ble bis2 i matchshowet.

Bella ble slått av en saluki i første runde på søndag, men på lørdag greide hun seg gjennom til 3 runde :P Hun slo en whipet om jeg ikke husker feil, og valpen til cavalita.

Alma, søstra til Albin, stilte også i matchshow på søndag om kom seg videre helt til semifinalen, kun slått av bis vinneren!

sokkel036.jpg

Jeg og Bella på lørdag.

leangen026.jpg

Bella på søndag.

leangen164.jpg

Jeg og Albin i matcshow på søndag.

puddelklubben131.jpg

Zarek Best In Show!

Flere bilder kan sees på kennel-nellyvill.com

Kritikkene kommer senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kritikker:

Lørdag:

4 mnd. Godt skåret hode. Velplasserte ører. Hengende øyne. Godt utviklet kropp for alderen. Særdeles god benstamme. Meget gode vinkler foran og bak. Tåer inn i bevegelse. Kunne med fordel hatt kortere haser. God pels og farge. Trivelig temperament. Velvist.

Søndag:

4 mnd. tispe. Meget god type. Meget bra hode med godt uttrykk. Velansatte ører. Utmerket hals + overlinje. Velvinklet. Velutviklet kropp med god benstamme. Bra pelsanlegg. Bra tegninger. Meget bra bevegelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...