Jump to content
Hundesonen.no

Gå-gjengen på NKKU leir

Cavalier&Collie

Recommended Posts

Å la hundene gå på do sammen? :D Hehe, du vil nok ikke bli noen gå-gjeng når du finner ut hvordan alt foregår der;-) Her lufter alle hundene sine når de føler for det, og når noen slipper hunden sin på den lille plassen vi slapp de i fjor - så slipper alle de sammen.. det er liksom slik det fungerer :wink: Vanskelig å forklare, men liksom:P hehe

Surt - tenkte meg desverre at det var sånn :D  

Mne fint med en egen innhegning, men må nok går med hun i bånd, fordi hun bare går inntil meg når jeg har henne løs med andre hunder :D

Kanskje du kan bruke leiren som en mulighet tel å vise'a at det er greit å leke med andre hunder når'a er løs? :(

Jeg syns det er flott at hunden kan løpe løse! Det var kjempekjekt i fjor! Hehe, husker alle hundene løp i en klynge, og når salukien til Guro løp ut av klyngen løp border collien til Trine (Mira) bak henne og fikk gjetet henne tilbake til flokken :D (Zolla er litt redd andre hunder.. spesielt halen til cita :D )

Faktisk, så er det ikke en innhegning, men en åpen plass hvor hundene løper fritt hvor de vil...

Kanskje du kan bruke leiren som en mulighet tel å vise'a at det er greit å leke med andre hunder når'a er løs? :(

Hun er ikke leken :x

Men fikk vellfig mye skryt på rally-lydighets-treninga, da - han som har trent der i 2-3 år sa jeg kunne være med på stevne :oops: 8)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...