Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som har bestilt noe fra denne butikken?


sonja027

Recommended Posts

Håper ikke jeg ødelegger tråden din, men skulle til å spørre om det samme ang en annen butikk, og syns nå det blir litt dumt å lage ennå en tråd :) men si ifra om du syns det blir dumt så kan det bli slettet :D

Lurer på å bestille tøybur fra www.dyrehuset.no, og lurer litt om noen har erfaringer?

Er de "å stole på" for å si det sånn :D og leveringstid?

Evt porto? (det kan jeg kanskje finne på siden :unsure: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke jeg ødelegger tråden din, men skulle til å spørre om det samme ang en annen butikk, og syns nå det blir litt dumt å lage ennå en tråd :) men si ifra om du syns det blir dumt så kan det bli slettet :D

Lurer på å bestille tøybur fra www.dyrehuset.no, og lurer litt om noen har erfaringer?

Er de "å stole på" for å si det sånn :D og leveringstid?

Evt porto? (det kan jeg kanskje finne på siden :unsure: )

Jeg har ett tøybur derfra. Hele opplegget deres er litt uproft, noe som gjorde meg mistenksom, men jeg fikk buret innen rimelig tid. Husker ikke hvor mye jeg betalte i porto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett tøybur derfra. Hele opplegget deres er litt uproft, noe som gjorde meg mistenksom, men jeg fikk buret innen rimelig tid. Husker ikke hvor mye jeg betalte i porto

Ja man blir litt mistenksom når man må betale på forhånd. Åssen er kvaliteten på buret da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke jeg ødelegger tråden din, men skulle til å spørre om det samme ang en annen butikk, og syns nå det blir litt dumt å lage ennå en tråd :) men si ifra om du syns det blir dumt så kan det bli slettet :D

Lurer på å bestille tøybur fra www.dyrehuset.no, og lurer litt om noen har erfaringer?

Er de "å stole på" for å si det sånn :D og leveringstid?

Evt porto? (det kan jeg kanskje finne på siden :unsure: )

Heisann!

Jeg har kjøpt tøybur derfra, alt gikk greit og leveringen var ganske rask. Kvaliteten? Nå har hunden vår aldri brukt sitt bur, men var fornøyd med kvaliteten på alt bortsett fra døren. Den er laget av en spinkel "anti -gli" gummi netting, så tror nok de fleste hunder raskt vil "klore seg" gjennom denne. Hvis du derimot tenker på å bruke buret som seng uten dør er det kjempefint!

Lizzie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg har kjøpt tøybur derfra, alt gikk greit og leveringen var ganske rask. Kvaliteten? Nå har hunden vår aldri brukt sitt bur, men var fornøyd med kvaliteten på alt bortsett fra døren. Den er laget av en spinkel "anti -gli" gummi netting, så tror nok de fleste hunder raskt vil "klore seg" gjennom denne. Hvis du derimot tenker på å bruke buret som seng uten dør er det kjempefint!

Lizzie

Ser de har tre ulike typer bur, men vurderer to av dem, ene med på tak, og den andre er blått (tror jeg) med rett tak. Tenker vel å bruke det på stevner da jeg sitter ved buret hele tia, men at han skal ligge der for å skjermes litt og få fred.

Men kanskje jeg skal ta sjangsen. Syns ikke burene var så dyre, og ettersom det jeg så så kom frakt på 150 i tillegg. og det blir billigere enn de andre burene jeg har sett på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe har også halsbånd dilla,de har jo så sinnsykt fine halsbånd der til både store og små hunder.

BcRex,det går helt greit :)

Ja det var myye fint!!

VIL HA:

http://www.trixieandpeanut.com/img/collars/color/uc3140.jpg

http://www.trixieandpeanut.com/img/collars/color/135624.jpg - Fin til jul...

http://www.trixieandpeanut.com/img/collars/color/m11599.jpg - Flower power!!

http://www.trixieandpeanut.com/img/collars/color/11389.jpg

http://www.trixieandpeanut.com/img/collars/color/m13084.jpg - Rååååsa camo!! *sikle* :D

*seriøse abstinenser her nå*

Har ei venninne som bor i Australia, skal få hun til å se etter om de har hjertehalsbånd, det var så tøft!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate A,du kan jo bare bestile de ;)De sender heldigvis til Norge,skal bestile noen leker å sånt til valpen og noen halsbånd :)

Ja kaaan jo gjøre det...men trenger det jo eeegentlig ikke... :D

Jeg skal høre med venninnen min fra Australia først om hun kan se etter hjerte halsbånd til meg, for det er jo det jeg har mest lyst på. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate A,du kan jo bare bestile de ;)De sender heldigvis til Norge,skal bestile noen leker å sånt til valpen og noen halsbånd :P

Hei. Må du ikke betale mye i porto og toll?? Gi en lyd om hvor lang tid det tok når du har fått det da?

Var masse fint der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...