Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpekurs!


Guest Just me!!

Recommended Posts

Guest Just me!!

Da skal jeg, mamma og Archie ned på Økernsenteret i kveld for å delta på valpekurset! :) Er spent, første gangen jeg er med på noe sånt. Håper vi greier oss fint, og at Archie oppfører seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Hjemme igjen.. Det gikk ganske greit, var litt for nervøs kanskje men :)

Både innkalling og trening av sitt på riktig side gikk bra! Men har jeg en kjempematglad hund som nærmest spiste opp hånden jeg hadde pølsa i. Hihi, han gjorde i hvertfall det han skulle med god iver! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Var du på teorien på mandag? For da tror jeg kanskje at jeg så deg! Var der jeg også.. :P

Yep, det var jeg! :P Var oppe i 3 etasje og hørte Geir holde foredrag. En riktig morsom fyr må jeg si :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Da er det på'n igjen i morgen, har nesten ikke øvd noe på "hjemmeleksa" siden vi har vært på hytta :o

Men tror han greier seg bra, sitt kan han allerede (på kommando) og innkallingen er ingenting å klage på, forrige gang løp han meg nesten ned! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

hei da var vi der også jeg har cocker hum kanskje vi har godt på samme kurs ??+

geir er kjempe morsom han er flink også og veldig hyggelig

Ååh, tror jeg så den lille søtnosen din løpe på hundesprinten, herregud så nusselig! :P

Forrige gang på valpekurset var Archie perfekt, håper han kan oppføre seg sånn nå og. Dette er nest-nest siste gang, så juhu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...