Gå til innhold
Hundesonen.no

Bringkobbel modell BI-2


Nirm

Recommended Posts

Er det noen andre som selger dette bringkobbelet enn Canis? Til en noe rimeligere penge tenkte jeg...

Tror du vil ha problemer med å finne det til billigere penge... Olivers selger det også, men til akkurat samme prisen.

Dem modellene som er billigere er somoftes dårlige kopier.

Alternative er feks NBF sitt.

Noen hunder fungerer det bra på, andre klarer å ødelegge det ganske fort..

Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var lov å håpe... :)

Hadde ikke fått med meg at Olivers solgte det. Leverer de utstyr også forresten? Om jeg bestiller det med neste fôrladning?

Nirm bør vel egentlig ha det største? Om Blaze bruker det minste tenkte jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var lov å håpe... :)

Hadde ikke fått med meg at Olivers solgte det. Leverer de utstyr også forresten? Om jeg bestiller det med neste fôrladning?

Nirm bør vel egentlig ha det største? Om Blaze bruker det minste tenkte jeg...

Olivers lever utstyr også om du bestiller föret. Ellers sender dem pr.post. men det kan ta litt lengre tid å få föret om dem må bestille utstyret selv.

Blaze bruker det minste ja. Tror nok Nirm må ha det vandlige. Skal Nirm bli runderingshund nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får det bli bringkobbel til lille gutten på neste fôrleveranse. Det haster jo ikke. Trur han gir litt beng i om det henger noe rundt halsen eller ikke...

Jupp. Nirm har begynt å rundere nå. Jeg starter vel å gi opp sporet med ham mer og mer... Har trent et par økter rundering med ham. Første gangen gikk det egentlig ikke så bra, mens andre gangen gikk det helt supert. Trur nok greia hans er å løpe rundt i skogen og leite folk, ikke gå med nesa klistra i bakken... (Selv om drømmen om å klare en sporprøve med ham fortsatt er der.... Vi prøver fram til våren i hvert fall :) )

Håper vi kan starte i RRP1 neste år da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...