Gå til innhold
Hundesonen.no

NY hjemmeside :)

BareLinn

Recommended Posts

NÅ har jeg endelig kommet igang med Luna sin EGEN side..

Så hadde vært kjempe hyggelig om noen av dere vil stikke innom å se :huh:

Tar ros & kritikk med et smil...

Ikke fullt så mye "dilldall" på denne siden...

Hyggelig om noen LINKER til siden min også...

Bannere ligger snart ute :)

HÅPER PÅ RESPONS !

www.herligeluna.piczo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den siden var ganske fin jeg :huh:

Leste i dagboka di.. at dere skulle på gjerpen ?? har dere vært der før?? Det er en ski bakke og det er egentlig ikke lov til å leke der bare for de som bor der.. jeg slipper hundene der når jeg er på besøk hos foreldrene til typen..

EDIT: Hvis det kommer noen folk der å skal trene bør dere gå med engang :):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den siden var ganske fin jeg :P

Leste i dagboka di.. at dere skulle på gjerpen ?? har dere vært der før?? Det er en ski bakke og det er egentlig ikke lov til å leke der bare for de som bor der.. jeg slipper hundene der når jeg er på besøk hos foreldrene til typen..

EDIT: Hvis det kommer noen folk der å skal trene bør dere gå med engang :D:(

hehe... :P Vært der mange ganger... Men vi har funnet ut at det er like fint på Haukås :huh:

Hvis du har vært der...lite folk, og veldig fin tur sti... :)

Vet ikke om det blir gjerpen,haukås,eller marienlyst ennå :o

Middag her snart nå så... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint på haukås ja :huh: Vært der en del, men liker meg best på Gjerpen :D Gå opp gjerpen kollen på toppen også slippe hundene i skogen :)

Foreldrene til typen bor i det brune huset ved bakken.. :(

Men tenkte bare at jeg skulle si ifra jeg :o Så hvis det kommer noen som skal trene der så bør dere gå.. grunnen til å at det ikke er lov til å slippe hundene der egentlig eller la barn leke der er fordi at den kan bli ødelagt eller no :P Grunnen til at det er lov for de som bor der er fordi at de hjelper til å ordne der og hopper der på vinteren :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...