Gå til innhold
Hundesonen.no

Ringtidspunkt


WheatenMali

Recommended Posts

et lite tips.... gi beskjed til arrangøren så pleier de å være flink til å ordne det skil at det ikke kræsjer :wink: (så sant de ikke er noen drittsekker da :wink: )

Den derre skjønte jeg ikke. Gjør arrangøren slik at hele utstillingen tar hensyn til én person som skal stille to raser på omtrent samme tidspunkt? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den derre skjønte jeg ikke. Gjør arrangøren slik at hele utstillingen tar hensyn til én person som skal stille to raser på omtrent samme tidspunkt? :?

ja hvis du spør fint og det ikke er for mangen av den ene rasen du skal stille så gjør de det.

det har skjedd på flere utstillinger jeg har vært på, en dame som stiller to podenco ett eller annet :? og hun får alltid komme først forde om hun ikke er først på listen hvis det er bare hennes hunder som er påmeldte.

har også en venn av oss som fikk japanerene til slutten av dagen for han også skulle stille dachs tidligere på dagen, men da ble det ringt og spurt om det en uke fø rutstillingen. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke så rart det da, hihi.. Synes arrangørene bør greie såpass hvis det ikke er en veldig stor utstilling, så alt må gå etter oppsatt rekkefølge og på skinner :D

Jeg driver med kaniner. Når jeg er på en konkurranse der det er både eksteriørbedømmelse og hopping, så er det ofte at jeg (og andre) har med samme kaninen både til hopping og utstilling. Hvis jeg må hoppe med den kaninen akkurat når den skal på utstillingsbordet, så henger vi bare en lapp på buret "ute til hopping", så hopper de over den kaninen, og tar den så fort den kommer tilbake.

Å nei, det er ikke enklere der enn hos hunder, hihi.. De som henter kaninene fra buret til utstillingsbordet har en lapp hvor burnumrene til kaninene står, så det er i grunn veldig viktig at de følger det systemet, ellers blir det rot.

Men med litt samarbeidsvillige dommere og arrangører så pleier alt å gå bra både på hundeutstilling og kaninutstilling :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nok mye strengere på utstilling ja  :wink:

Okei..:D

Men er det en forholdsvis lita utstilling, og man ikke har et tidssjema som sprekker når som helst, så mener jeg at det må gå an å fikse litt på listene, sånn at personen får vært i begge ringene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...