Gå til innhold
Hundesonen.no

Fotoutfordring - Din Fugl


vipsen

Recommended Posts

Skrevet

Hoppsann, tenkte vi kunne sette i gang en fotoutfordring i hver sone. Utfordringen varer en uke fra i dag, avstemningen setter vi opp neste søndag, 01.10.

Bildet skal

-vise en typisk positur/situasjon/uttrykk for din fugl

-være tatt mellom 24.09 og 01.10

-være max 550 piksler bredt (bredere bilder blir fjernet)

Lykke til!

Skrevet

Dette er Monster (del Cleo), en sorthodet dvergpapegøye. Vi har hatt henne i litt over et år etter at hun nærmest kom flyvende inn vinduet vårt i fjor vår :huh:

Idag fikk hun derimot et nytt hjem oppe på Stend Jordbruksskole, hvor jeg håper hun får spredt vingene mer enn her hjemme samt flere lekekamerater!

Resizeof2006_0923monsterssistedag00.jpg

Monster del Cleo

Skrevet

Fryktelig enkelt å kåre en vinner her :P Gratulerer Vala!

Ehem.. ja, jeg tenker du sikter til det overbevisende uttrykket jeg fikk frem hos Monster, med min geniale kontakt med linseføring?

Gratulerer med en overbevisende seier! Mange gode konkurrenter der :P

Altså, her var det da vitterlig et anspor av ironi ville jeg anta! Hrmfphf... MANNFOLK! Pføy!

Ellers, tusen takk for denne æresbevisning det vitterlig er å bli trukket ut som vinner av en slik omfangsrik konkurranse.

Til alle dere andre som nå ikke ser mer enn et bilde, det er fordi alle de andre bildene ble sendt på mail til Vipsen og dermed dessverre ikke kommer frem i denne tråden. B) B)

"She shoots, she scores!"

Skrevet

Ehem.. ja, jeg tenker du sikter til det overbevisende uttrykket jeg fikk frem hos Monster, med min geniale kontakt med linseføring?

Hun HADDE jo et utrolig inntrykk da *vifte* Kule øyne på henne er det og *padle*

Altså, her var det da vitterlig et anspor av ironi ville jeg anta! Hrmfphf... MANNFOLK! Pføy!

Konkluderer vi alt med 'MANNFOLK'? Det funker i grunn.

Ellers, tusen takk for denne æresbevisning det vitterlig er å bli trukket ut som vinner av en slik omfangsrik konkurranse.

Til alle dere andre som nå ikke ser mer enn et bilde, det er fordi alle de andre bildene ble sendt på mail til Vipsen og dermed dessverre ikke kommer frem i denne tråden.

"She shoots, she scores!"

Tror jeg må telle både på fingre og tær for å få med meg alle konkurrentene dine. Avgjørelsen tok jeg helt selv og alene, mest demokratisk det. B) Eller noe sånt. Tror Monsterdamen koser seg der oppe forresten.

  • 2 weeks later...
Skrevet

Naboen fant en musvåk på jordet som hadde skadet seg.. Dyrlegen så på den.. Og da viste det seg at 4 cm av sena var borte på venstre vinge.. Fuglen kalte vi %7Boption%7D.. Men han måtte dessverre avlives.. Vi sendte mail til Ring blad da han levde.. Noen som så det?

Skrevet

Hun HADDE jo et utrolig inntrykk da *vifte* Kule øyne på henne er det og *padle*

Konkluderer vi alt med 'MANNFOLK'? Det funker i grunn.

Tror jeg må telle både på fingre og tær for å få med meg alle konkurrentene dine. Avgjørelsen tok jeg helt selv og alene, mest demokratisk det. B) Eller noe sånt. Tror Monsterdamen koser seg der oppe forresten.

Hun har super kule øyne! *knis* savner henne litt også når jeg tenker meg om :)

Klart vi konkluderer alt med mannfolk! Og at det funker, klart det-ellers ville vi jo ikke brukt det i utgangspunktet :D Hihi, greit å ha noe å si ALLTID liksom :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...