Gå til innhold
Hundesonen.no

Tromsø 21-22 oktober.

ingalinn2

Recommended Posts

Skrevet

Hm.... Av en eller annen grunn har jeg altså meldt på til Tromsø... Har ikke hørt andre fra distriktet som skal dit, og har ikke peiling på hvordan jeg skal komme meg dit. Men er altså påmeldt så får vi se hva som skjer.

Skrevet

Bestemte meg i går for at vi skal være der søndagen også, men merker at jeg er sen å bestille boplass. :unsure: Noen som vet om noe billig og som alle andre kanskje ikke har tenkt på?

• 2 weeks later...
Skrevet

Noen fra Trøndelag eller omegn som har plass eller trenger noen å kjøre med? Plutselig var jeg den eneste som hadde meldt på.... Har heller ikke overnatting...

Skrevet

Oppdretteren min skal dit me søstra og mamman til Albin og Bella ;)

Broren deres som bor der skal også stille. Det er vist også et valpeshow i nærheten der som Bitte(søstra til Bella) skal stilles på.

• 2 weeks later...
Skrevet

Resultatene har kommet på NKK allerede!

Gratulerer så masse til Kristin/kennel Courtborne med BIS 5 :)

Skrevet

Gratulerer Kristin!

Gratulerer også til Lundecock's Fiddler On The Roof, med oppdretter Johnny Andersson og eier Finn helge Olsen med 4BIS på NKK og 1BIS dagen før! Kjempeprestasjon!

Skrevet

Hei

Tusen, tusen takk:)

Jippi kan jeg vell si nå.. he,he.. Men ikke nok med det lille Chaplin tok jo cert begge dagene også.. Så egentig er han fullcertet, bare 13mnd. Men må nok vente med tittelen til han blir 2 år.

Er så stolt så stolt..

grattis til alle dere andre også som har gjort det supert i hælga.

Nok en gang, tusen, tusen takk for gratulasjonen d varmer hjertet.

Klem

Kristin

Skrevet

Gratulerer så mye Kristin! :D Du har et bra oppdrett med mange nydelige hunder. Kjenner jo til Eowyn og Mira, pene hunder med fart i beina. Hørte du ble imponert av eldste jenta i agility. Hun og Gunn er flinke. :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...