Gå til innhold
Hundesonen.no

Tromsø 21-22 oktober.

ingalinn2

Recommended Posts

Skrevet

Hm.... Av en eller annen grunn har jeg altså meldt på til Tromsø... Har ikke hørt andre fra distriktet som skal dit, og har ikke peiling på hvordan jeg skal komme meg dit. Men er altså påmeldt så får vi se hva som skjer.

Skrevet

Bestemte meg i går for at vi skal være der søndagen også, men merker at jeg er sen å bestille boplass. :unsure: Noen som vet om noe billig og som alle andre kanskje ikke har tenkt på?

• 2 weeks later...
Skrevet

Noen fra Trøndelag eller omegn som har plass eller trenger noen å kjøre med? Plutselig var jeg den eneste som hadde meldt på.... Har heller ikke overnatting...

Skrevet

Oppdretteren min skal dit me søstra og mamman til Albin og Bella ;)

Broren deres som bor der skal også stille. Det er vist også et valpeshow i nærheten der som Bitte(søstra til Bella) skal stilles på.

• 2 weeks later...
Skrevet

Resultatene har kommet på NKK allerede!

Gratulerer så masse til Kristin/kennel Courtborne med BIS 5 :)

Skrevet

Gratulerer Kristin!

Gratulerer også til Lundecock's Fiddler On The Roof, med oppdretter Johnny Andersson og eier Finn helge Olsen med 4BIS på NKK og 1BIS dagen før! Kjempeprestasjon!

Skrevet

Hei

Tusen, tusen takk:)

Jippi kan jeg vell si nå.. he,he.. Men ikke nok med det lille Chaplin tok jo cert begge dagene også.. Så egentig er han fullcertet, bare 13mnd. Men må nok vente med tittelen til han blir 2 år.

Er så stolt så stolt..

grattis til alle dere andre også som har gjort det supert i hælga.

Nok en gang, tusen, tusen takk for gratulasjonen d varmer hjertet.

Klem

Kristin

Skrevet

Gratulerer så mye Kristin! :D Du har et bra oppdrett med mange nydelige hunder. Kjenner jo til Eowyn og Mira, pene hunder med fart i beina. Hørte du ble imponert av eldste jenta i agility. Hun og Gunn er flinke. :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er vel de fleste enige om at vi ikke gjør. Sikkert noen influensere som får betalt for å mene at det gjør vi. Det latterlige er jo at de hevder å ikke teste på dyr, så jeg lurer litt på denne...
    • Er dette noe vi trenger til hundene våre? https://www.tv2.no/nyheter/holdt-pa-a-falle-av-stolen/19203815/
    • Hei ambull-entusiaster, håper jeg kan få reklamere litt for dette treffet selv om det ikke er i Norge. Har du amerikansk bulldog og vil treffe flere med samme rase? Her er det en mulighet! Amerikansk bulldog club Sverige arrangerer sitt årlige klubbmesterskap, og inviterer også ikke-medlemmer og andre raser (disse blir selvfølgelig ikke klubbmestere). Vi har få påmeldinger enn så lenge og fristen er allerede til helgen.  Det hadde vært gøy om det var flere med ambulls i Norge som vil møtes for å nerde litt om rasen vi er så glade i.  https://www.facebook.com/events/1953185318641678/
    • Manmat racing belt hos Troll. de er litt store men veldig bra. De syr selv også i Tsjekkia , har ikke fabrikk i Kina som Nonstop. Så støtter man et    lite europeisk firma
    • Har prøvd:  Non-Stop Løype - sikkerhetslåsen åpnet seg i tide og utide, og festene til frontstykket åpnet seg hele tiden Non-Stop Trekking - sitter for høyt, jeg får vondt i korsryggen Non-Stop CaniX 2.0 - frontstykket ble ødelagt etter kort tid Jeg har dessverre bare dårlige erfaringer med Non-Stop og leter i grunn etter et belte som IKKE er derifra, men ser at veldig mange har samme, usikre kobling eller så sitter de likt som Trekking-beltet.  Har sett på Canix Pro, men jeg vet ikke om jeg stoler helt på nonstop.  Medium stor hund (17kg), sterk som en okse. Bruker magebeltet for det meste på vanlige skogsturer eller til sykling,  ikke løping, Ønsker ikke belte med denne type kobling. Aller helst så skal koblingen være FAST, så man ikke kan bytte ut frontstykket..
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...