Gå til innhold
Hundesonen.no

Asker..

TineSimbaNana

Recommended Posts

Skrevet

Noen som skal til Asker til søndag for å gå lp??

Vi skal bare se på :P

Skulle egentlig melde på Nana til kl.1 men siden vi flytter denne helgen så syns jeg det ville bli mye for Nana.

Skrevet

Tro meg, jeg skal se på! Min vennine skal være ringsekretær og jeg fikk akkurat beskjed om at en laekenois skal gå Elite :wub:

Skrevet

Men var det ingen som konkurrerte da?? Ingen som har noen resultater?? Selv gikk jeg klasse 2 lydighet for andre gang. Jeg har vært på ferie i to uker og har ikke sett hunden på den tiden, men fikk hentet henne fredag kveld og kastet oss i ringen søndag morgen.

Det holdt til 166,5 poeng og opprykk til klasse 3! Strålende fornøye med den lille Bira som er verdens beste border collie! :wub:

Skrevet

Men var det ingen som konkurrerte da?? Ingen som har noen resultater?? Selv gikk jeg klasse 2 lydighet for andre gang. Jeg har vært på ferie i to uker og har ikke sett hunden på den tiden, men fikk hentet henne fredag kveld og kastet oss i ringen søndag morgen.

Det holdt til 166,5 poeng og opprykk til klasse 3! Strålende fornøye med den lille Bira som er verdens beste border collie! :)

Grattis med opprykket :) Jeg gikk med golden tispa mi i kl 1...2 gangen vår å det gikk dritt :rolleyes: menmen,ung tispe,masse stress,og lille nervevraket,så går det sånn :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...