Gå til innhold
Hundesonen.no

skrytebilder

swimzy

Recommended Posts

Skrevet

vi må jo ha skrytebilder av voksne katter også, ikke bare kattunger!! de er bare kattunger en kort tid, men voksne lenge!! så kom igjen folkens!! legg ut bilder av de søste pusene deres!! :P

Skrevet

05bildetshatte.jpg

shateran1.jpg

Min elskling Shateran! Født sommeren 1993. Han er min største godgutt og er såå glad i han! :P Savner han mye når jeg ikke er hjemme, men når jeg reiser hjem på besøk og ikke har hunden med er han førsteprioritet!

Skrevet

Oki...nå kommer mine...legger ut en pus i hvert svar jeg like greit, siden det ikke er lov med så mange bilder i en post! ;-)

Begynner med Frøya jeg:

dsc00117qg0.jpg

dsc00029ka1.jpg

25mai06015ri2.jpg

dsc02036bm8.jpg

Skrevet

Hehe ja det er veldig vanskelig! Han heter Soniq og er snart 9 år. :o

så kult navn..er det ifra basketspilleren?? :o

nå har jeg delt mine elsklinger med dere så nå vil jeg se menge mange mange søte puser her folkens...kom igjen å legg inn bilder...elsker å se bilder!! :o

Skrevet

åhhh han var skjønn han! :o

er han skogskatt eller main coon? så nydelige bilder! ;);)

Takk! :o Moren er ren skogskatt, men faren var ukjent langhår. :P Han har veldig mange trekk fra skogskatt.

Så herlige bilder dere! Nyyydelige kattepuser! :o

Skrevet

så kult navn..er det ifra basketspilleren?? :o

Jeg må innrømme at det vet jeg ikke... :o Han hadde det navnet da vi fikk han som toåring...

Skrevet

Jeg må innrømme at det vet jeg ikke... :o Han hadde det navnet da vi fikk han som toåring...

¨

det gjør da ingenting..syntes det var stilig navn jeg!! :o

Skrevet

Her er alle gò pusene mine :wub:

Pheobe og Nicodemus

f20fd3.jpg

Zelda

p1230119vk2.jpg

Lita, bare digger dette "se alle klørne mine" bilde

p1200015uu4.jpg

Sol

p1300210hx8.jpg

Snubla over dette kattungebilde av Mao, syns det er litt kult, tok det midt i en "mjaou"

f1iu8.jpg

Mao "pusungen min", stor gutt.

dsc01583wt8.jpg

Skrevet

åhh! dere har alle sååååå herlige puser!! får lyst til å bare kose alle pusene...

utrolig stilig det klobilde millis!! :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er ikke snakk om en av rasene som er overrepresentert. Det er ingen gentest eller test utenom individuel allergi testing for dette. Som sagt har ingen av besteforeldrene, søsknene og ingen av foreldrene det. Så for meg er det vanskelig å si om det er arvelig eller ikke. Derfor er det vanskelig å si at jeg burde ha vist at hunden ville utvikle denne sykdommen. Takk for tipset, jeg skal kontakte dem for råd.
    • Jeg kjenner ikke sykdommen nok til å vite, men om den er arvelig så kommer det jo an på om det er noe man burde visst om eller testet for. Jeg vil anbefale deg å kontakte NKK om dette, de har advokater med kunnskap om kjøp og salg av hund og konflikter rundt det.  Hundehelse.no sier: "Tilstanden er arvelig. Raser som er predisponert er Shar-Pei, Labrador retriver, Golden retriver, Dalmatiner, Boxer, Boston terrier, Fox terrier, Skotsk terrier, West Highland White terrier, Lhasa Apso og Shih Tzu. Tilstanden oppdages som regel når hunden er mellom 6 måneder og 3 år gammel."  
    • Hei! Jeg trenger råd angående en situasjon jeg befinner meg i nå. Jeg solgte en hund (1 år gammel) for 2,5 år siden. Hunden ble sjekket av veterinær før flytting. Jeg mottok nå en melding om at eieren har avlivet hunden på grunn av alvorlig atopisk dermatitt. De krever pengene tilbake for hunden, som ble solgt for 7000 kr. Problemet jeg har med dette er at hunden først begynte å utvikle symptomer 1,5 år etter at den forlot meg, ifølge veterinærjournalene, og verken foreldrene eller søsknene er berørt. Uten noen bevis i det hele tatt har veterinæren skrevet i alle journalene at den er "arvelig". Hva ville du gjort i denne situasjonen? Selv om jeg ikke er imot å refundere dem, synes jeg det faller inn under den generelle risikoen ved å eie et dyr. De kontaktet meg ikke på noe tidspunkt da hunden fikk symptomer for å tilby meg å kjøpe den tilbake.
    • Jeg håper jo at folk som velger å ta med hundene sine på Oslo Dog Show har trygge hunder som takler omgivelsene der. Hvis du er ute etter å vite mer om rasen så anbefaler jeg å kontakte raseklubben eller oppdrettere av rasen.
    • Chodsky Pes virka så rolige på Oslo Dog Show.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...