Gå til innhold
Hundesonen.no

abonnement til mobil

janne&kenny

Recommended Posts

nå er jeg dritt lei av den mobilen jeg har! jeg skal aldri kjøpe klapstelefon igjen! men nå når jeg skal kjøpe ny mobil er det viktig med et billig abonomang. jeg har tidligere hatt active talk, og det er så sykt dyrt! jeg har tenkt ¨på young talk, men 200 kr i mnd er for lite.. har telenor kanskje noen billige abonomang? jeg vil ha min. 500kr på mobilen.. og vil ikke betale mye i månen. veldig greit med gratis meldinger:)

noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor mye du ringer...og om du faktisk klarer å la være,selvom du vet at du er et såkalt "åpent" abbonomang :)

for hvis du skriver MYE meldinger er Djuice NONstop, veldig allright :)

Du betaler 280/290 eller 300 i mnd tror jeg..og sender uavbrutt med gratis meldinger..

Men må betale for det du ringer, utenom da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor mye du ringer...og om du faktisk klarer å la være,selvom du vet at du er et såkalt "åpent" abbonomang :)

for hvis du skriver MYE meldinger er Djuice NONstop, veldig allright :)

Du betaler 280/290 eller 300 i mnd tror jeg..og sender uavbrutt med gratis meldinger..

Men må betale for det du ringer, utenom da :P

300 kr i mnd er det :) Har dette selv, men kun fordi jeg sender alt fra 10-200mld daglig :P og aldri ringer, og da lønner dette seg. Kan sende så mange SMS og MMS du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ringer en del.. skriver ikke så mye mel, men det blir jo en del av det også... jeg skal nå betale for å bli kvitt denne bindings tida.. hvor gjør jeg det? og hvor mye koster det?

Kommer litt an på hvor lenge det er igjen osv. Jeg betalte nesten 1100 kr for å løse meg fra netcom. Du gjør det ved å kontakte kundeservice til de du har abonnement hos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på hvor lenge det er igjen osv. Jeg betalte nesten 1100 kr for å løse meg fra netcom. Du gjør det ved å kontakte kundeservice til de du har abonnement hos.

det var ikke billig!! men nå er det ikke sikkert jeg kjøper meg ny alike vell.. fant ladere til den andre mobilen min.. (det var en liten grunn jeg hadde for å kjøpe ny mobil... :lol: )

men vil veldig gjerne ha noen tips om abonomang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...