Argyr Skrevet 11. September 2006 Rapporter Skrevet 11. September 2006 Jeg har ingen programmer som klarer å ta bort bakgrunn (jeg driver jo ikke med grafikk og slikt). Har noen lyst til å gjøre det for meg? Jeg vil altså kun ha hunden på bildet, med hvit bakgrunn (ellers flyter linjene i hverandre, når bildet blir så lite på skjermen). Hvis du vil gjøre det om til avatarstørrelse i samme slengen, blir jeg ikke lei meg.
Argyr Skrevet 11. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 11. September 2006 Ja, akkurat sånn! Men ble ikke den veldig liten?
Baby Skrevet 12. September 2006 Rapporter Skrevet 12. September 2006 Orginalstørrelse: Og avartarstørrelse:
Argyr Skrevet 12. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 12. September 2006 Takk takk, begge to. Jeg må visst få tatt et bilde med bare hodet på. Vanskelig å få til gode avatarer, synes jeg, når de må være så små.
Argyr Skrevet 12. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 12. September 2006 Ooh, kanskje jeg skulle bruke den? *lagre* Takk Post 2: Nå har jeg prøvd å få til dette selv, både med Gimp og PhotoFiltre, men nei. Hjelper kanskje å vite hvilke funksjoner man skal bruke. *smelle dataen i veggen litt, siden det er dens skyld*
Sfs Skrevet 14. September 2006 Rapporter Skrevet 14. September 2006 Orginalstørrelse: Og avartarstørrelse: Hvordan gjør du det? Bruker du photoshop? jeg er ikke så flink der men har prøvd å klippe ut fra bilder før men det går ikke så bra, tar lang tid og blir veldig hakkete, får ikke jevne fine kanter som du har fått... Kunne du forklart det litt detaljert.. jeg er litt treg, hehe
Zito Skrevet 14. September 2006 Rapporter Skrevet 14. September 2006 Hvordan gjør du det? Bruker du photoshop? jeg er ikke så flink der men har prøvd å klippe ut fra bilder før men det går ikke så bra, tar lang tid og blir veldig hakkete, får ikke jevne fine kanter som du har fått... Kunne du forklart det litt detaljert.. jeg er litt treg, hehe Jeg bruker photoshop og image ready. Jeg klipper ikke ut, men forstørrer bildet veldig. opptil 500-600%. Så bruker jeg magic wand og paint brush de fleste gangene jeg fjerner bakgrunn. Det er veldig mange måter å gjøre det på, men jeg syns paint brush er greiest.
Baby Skrevet 14. September 2006 Rapporter Skrevet 14. September 2006 Hvordan gjør du det? Bruker du photoshop? jeg er ikke så flink der men har prøvd å klippe ut fra bilder før men det går ikke så bra, tar lang tid og blir veldig hakkete, får ikke jevne fine kanter som du har fått... Kunne du forklart det litt detaljert.. jeg er litt treg, hehe Bruker Photoshop ja. Bruker viskelæret og forstørrer opp bildet så det blir mer nøyaktig.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar