Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Kongsvinger


HHC

Recommended Posts

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Har ingen resultater eller noe å legge inn. Var kun til Kongsvinger som publikum i dag.

Men det jeg vil skrive er at jeg syns den "nye" hallen er mye bedre enn den i Fredrikstad. I Fredrikstad hadde mann problemer med å vise rasen min i riktig tempo pga dem bare "spannt" på underlaget. I kongsvinger var underlaget perfekt, ringen var stor og fin og jeg syns det var ok med plass rundt ringen. Bra at dem fikk ordnet seg den hallen! LP som gikk ute syns jeg også hadde fått ett fint område for konkurransen :P

Nå venter jeg spent på at resulater skal legges ut. Jeg vet om ett meget bra resultat til en på sonen, men jeg tror hun skal få gleden av å dele det med dere selv B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet og! :P *hopp og sprett*

Nå blir det jo MEGAflaut hvis det ikke er meg dere mener da men.. jeg føler meg ganske sikker.. :P

Likka ble norsk og dansk (har hvilende cert) utstillingschampion i dag! banana banana

Juhuu! Aldri mer blå sløyfer! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir det jo MEGAflaut hvis det ikke er meg dere mener da men.. jeg føler meg ganske sikker.. :P

Likka ble norsk og dansk (har hvilende cert) utstillingschampion i dag! banana banana

Juhuu! Aldri mer blå sløyfer! :P

Det var nok det ja :P Grattis igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir det jo MEGAflaut hvis det ikke er meg dere mener da men.. jeg føler meg ganske sikker.. :P

Likka ble norsk og dansk (har hvilende cert) utstillingschampion i dag!

Juhuu! Aldri mer blå sløyfer!

Likka?? Hvem Likka?? :unsure: Seff var det dere vi mente! Hurra! :P:P banana :imrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likka?? Hvem Likka?? :unsure: Seff var det dere vi mente! Hurra! :P :imrgreen:

Hahaha, du bør vel kanskje ligge litt lavt nå eller? M tanke på at du sviktet tantebarnet ditt på en såååå viktig dag! :P

Grattis Hilde, den var selvfølgelig vel fortjent! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir det jo MEGAflaut hvis det ikke er meg dere mener da men.. jeg føler meg ganske sikker.. :P

Likka ble norsk og dansk (har hvilende cert) utstillingschampion i dag! banana banana

Juhuu! Aldri mer blå sløyfer! :P

Gratulerer så mye! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har en god veibeskrivelse når man kommer fra Skarnes?

EDIT: Ingen som har god veibeskrivelse??

Det er skiltet til Kongsvinger fra Skarnes. Når du kommer inn til Kongsvinger er det skiltet til hallen. Har prøvd å beregne rute for deg her

Beregnet kjøretid på 17 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir det jo MEGAflaut hvis det ikke er meg dere mener da men.. jeg føler meg ganske sikker.. :o

Likka ble norsk og dansk (har hvilende cert) utstillingschampion i dag! banana banana

Juhuu! Aldri mer blå sløyfer! :P

Grattis :P

Var der sammens med Mona jeg, onkelen min skulle stille 4 st.b,

Mona var så snill og stillte den ene langhårs tispa som han hadde med, Mona var veldig flink!

Men det er ikke så mye en kan gjøre med resultatet, når dommeren ikke forstår seg på rasen!

Fikk 2 blå på de 2 langhårs tispene, og 1vk uten cert på korthårstispa,

og champion hannen ble nr 2 uten ck, så dømminga var ikke helt etter min smak.

Etter st.b så var det bernerne som skulle inn i ilden, og Mona skulle stille Albin,

men hun vil kanskje si hvordan det gikk selv :P

Ellers hadde jeg en fin dag med masse hunder og se på :P

Kom vell til Big 3 dømmingen, før vi måtte bryte oss på hjemturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Griffon Bruxellois:

Juniorklasse - Tispe:

-Lilly Apricot

Championklasse - Tispe:

-Inras Grynet

Griffon Belge:

Åpen Unghund Klasse - Hannhund:

-Griffmakers Nicko Star

Juniorklasse - Tispe:

-Skäggfyrans Lirish

Petit Brabancon:

Åpen Unghund Klasse - Hannhund:

-Braids Kid Rock

-Griffmakers Make A Deal

championklasse - Hannhund:

-N UCH Griffmakers Jackson Jazz

-N UCH Griffmakers Arrowfild Red

Veteranklasse - Hannhund:

-INT NORD LUX NV98-00-04 NORDV-00-04 Gismo

Åpen Unghund Klasse - Tispe:

-Griffmakers Needless'n Prins

-Griffmakers Loving Touch

-Griffmaker's Misty Magnyfik

-Griffmakers Lucky Suni

Åpen Klasse - Tispe:

-SUCH.DKCH Braids Janis Joplin

-Amacing Grace

-Griffmakers Juvel

Oppdretterklasse:

-Griffmakers

Edit; Så først nå at jeg skulle sende PM :)

Men nå slipper iallefall flere å skive av alle navnene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Takk begge to ☺️ Jeg vet ikke hvor mye video det blir postet her av trening, men vi poster en del på Instagram for de som vil se litt der ☺️ Tempothekelpie heter vi på Instagram. 
    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...