Gå til innhold
Hundesonen.no

Missing members..


MarieR

Recommended Posts

Selvom ingen har savnet meg :) , så har ny og morsom og veldig krevende jobb hatt innflytelse på manglende hundesoneaktivitet.

Dessuten syns jeg at det er lite spennende tråder for tiden, men det går vel opp og ned. Hva jeg syns er interessant er jo slett ikke sikkert at er representativt for den gjennomsnittlige sonist, heller... :)

Etter at jeg fant ut hvordan jeg kunne få fram bare siste hundesoneinnlegg, merker jeg egentlig ikke så mye til endringene, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil jo si at det er ganske stor forskjell på å skrive 20-30 innlegg hver dag, eller kanskje 5 innlegg på 3 dager..

Koselig å være savnet, forresten :)

Ellers tror jeg at høst/skolestart har lite med at folk er borte å gjøre, det virker som om ting er en smule utdebattert og kjedelig.. Men, det tar seg nok opp igjen. Det er jo mange aktive her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke nødvendigvis folk boikotter, men det er rett og slett ubehagelig å se på siden for mange og da er det ofte man unngår sonen. Også er det noen med andre grunner selvsagt. Er ofte jeg skriver inn hundesonen.no, kommer inn også kommer jeg på at det er blitt ubehagelig nå... så går jeg igjen. Men er innom da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg tror ikke nødvendigvis folk boikotter, men det er rett og slett ubehagelig å se på siden for mange og da er det ofte man unngår sonen. Også er det noen med andre grunner selvsagt. Er ofte jeg skriver inn hundesonen.no, kommer inn også kommer jeg på at det er blitt ubehagelig nå... så går jeg igjen. Men er innom da.

Vel, det er snakk om rykter og boikotting, men bare så det er sagt, så boikotter jeg ikke forumet.

Jeg ble utbrent (jobb, lite søvn), så jeg orket mindre og mindre og fikk samtidig flere og flere ting i fanget.

Til slutt, ble det nok og jeg har bare ikke tenkt så mye på hundesonen etterpå.

Jeg har snakket med Espen på MSN, senest for uker siden og jeg håper (og tror) at ikke sonen admins er sure på meg, hehe.. men, ja.. som sagt, jeg er ikke på noe boikott-plan. Det ser dere i den lange klagetråden, var jeg faktisk en av få som var innom og sa folk bør la det gå seg til, før de kommer med meninger..

Takk for omtanken :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, jeg er her ennå,innimellom hvertfall. Syns ikke det har värt så mange topicer jeg har giddi å svart på i det siste. og uten daglig tilgang på nett er ikke dette stedet jeg bruker så for mye tid. ;)

Der har vi svensken, en av de få i verden med like lite bad som meg :P med ä og greier. ;)

Vel, det er snakk om rykter og boikotting, men bare så det er sagt, så boikotter jeg ikke forumet.

Jeg ble utbrent (jobb, lite søvn), så jeg orket mindre og mindre og fikk samtidig flere og flere ting i fanget.

Til slutt, ble det nok og jeg har bare ikke tenkt så mye på hundesonen etterpå.

Jeg har snakket med Espen på MSN, senest for uker siden og jeg håper (og tror) at ikke sonen admins er sure på meg, hehe.. men, ja.. som sagt, jeg er ikke på noe boikott-plan. Det ser dere i den lange klagetråden, var jeg faktisk en av få som var innom og sa folk bør la det gå seg til, før de kommer med meninger..

Takk for omtanken :-)

Må si vi er rasende på deg.

Eller ikke ;)

Hadde det ikke vært for forklaringen din på auto_increment så hadde nedetiden for noen uker siden vært lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hygglig at noen har savnet meg =)

Er innom noen ganger her hver dag, men skriver ikke så mye lenger, av forskjellige grunner. Men boikotte sonen gjør jeg ikke :)

Skolen og andre ting har også tatt en del tid som flere har nevnt, men bare vent. I Be Back =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er iallefall jeg tilbake for fullt. Ihvertfall for en periode. Kommer ny flyttesjau i midten av neste mnd og da forsvinner jeg litt igjen. Jeg har ikke boikottet, men har hatt endel å tenke på og å planlegge, andre ting som var litt heftig i en periode, i tillegg til at jeg trengte en liten pause og en haug med frisk luft :) .

Og nå kommer jeg nok til å sitte her dag ut å dag inn, for jeg er nemmelig både hundløs, mannløs og pengelens -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...