Gå til innhold
Hundesonen.no

Beaivvás - Lapsk Vallhund

julianne

Recommended Posts

Skrevet

Her er hunden vår Beaivvás (uttales "beyvas" og betyr liten sol, skinne, solstråle o.l på samisk)!

Hun er født 6. juli 2004 og er en Lapsk Vallhund. Står litt mer om hun på hjemmesiden hennes, Løpsk Villhund. :)

b1.jpg

b2.jpg

Jeg håper på å få lagt ut flere og nye bilder snart på hjemmesiden, så det vil komme en vakker dag! :)

Vi benytter også sjansen til å sende en hilsen til Likka og matmor som vi vet holder til her inne. ^_^

Skrevet

Oi, så pen hun er!

Skikkelig tøff snute, er alle sånn?

Nei, er ikke vanlig. Jeg har faktisk ikke lagt merke til noen andre hunder som har en sånn snute, men så har jeg ikke lett etter det heller. :)

Skrevet

Næmen hei Beaivvás og Julianne! Likka hilser og sier puh! ikke lenger ensom lapsk! :)

Beaivvás har jo en spesiell farge, hun vekker oppsikt også i lapskemiljøet. Men det er jo det som gjør henne til et unikum, ikke sant! :)

Skrevet

Beaivvás takker alle for komplimentene hun har fått! :)

Marianne: Det kan godt være! Vi er på tur på Bygdø med jevne mellomrom, og var der spesielt mye når hun var valp. :)

Guest Just me!!
Skrevet

Så nydelig! Er det du som er "rottejenta" (driver med omplassering osv)? :) For da har jeg vel tittet på siden din før, og Beaivvás er innmari pen, hehe :)

Skrevet

Så nydelig! Er det du som er "rottejenta" (driver med omplassering osv)? :D For da har jeg vel tittet på siden din før, og Beaivvás er innmari pen, hehe :)

Jupp :);)

Takk for alle komplimentene!

Skrevet

Rykende ferske bilder fra turen i Sørkedalen idag! :( Beaivvás, venninna mi Karianne, leonbergeren Sheeba og meg som tok bilder.

De er litt store og mange, så klikk her for å se dem! :D

Skrevet

Så utrolig nydelig. Jeg har også lyst på lapsk vallhund en gang.

Sammen med schæfer, irsk ulvehund, teruveren og flere flatter :D

• 4 months later...
Skrevet

Vil bare oppdatere med at Beaivvás har flyttet til Fjällfarmen i Sverige, der hun nyter livet videre.

1165777520.jpeg

Foran sitt nye hjem

Er snart to mnd siden hun flyttet, og jeg savner henne fortsatt, men jeg er heldig som vet at hun har det godt og at jeg kan besøke henne igjen. :)

Hun ble dessuten paret i helgen, så kanskje hun blir mamma om ikke så alt for lenge! :)

Hvis noen lurer på hvorfor hun flyttet, så har det mye med naboen og styret her i borettslaget å gjøre, så det er sagt.

Skrevet

Det var synd det der Julianne.. :) Men så fint at Beaivvás trives i sitt nye hjem, og at hun skal ha valper! :)

(du skulle ikke tilfedligvis vite hvem hun er parret med?)

Guest Just me!!
Skrevet

Hun er så fin! ;) Det var forresten jeg som sendte deg mail ang Lapsk Vallhund ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...