Gå til innhold
Hundesonen.no

Steve Irwin er død

Gronnis

Recommended Posts

ja jeg hørte det på nyhetene på radioen, måtte bare komme meg på nett og sjekke om ikke radio1 bare køddet med oss som hører på.

Trodde det ikke før jeg leste det i avisene på nett og vet ikke helt om jeg skal tro på det enda. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig trist, men som dere sier, så kommer det ikke egentlig som et sjokk.. Stakkars kona og barna hans.

Visste ikke at rokker var farlige en gang jeg :). Men et stikk fra en rokk i/ved hjertet, i tillegg til at det var gift i den sier seg vel egentlig selv at er farlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var trist jeg :) Trist for kone og barn!

Jeg liker godt programmene og hans, til grensen syke, engasjemang til dyr og naturvern. Det må ofte en litt "gal" mann til for å åpne øynen til folk når det gjelder slike ting. Jeg tror han har klart å nå fram til mange!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei meg for at et så flott menneske er gått bort, han gjorde virkelig mye for "the wild life" i Australia.

Tenker på familien som har mistet pappa, ektemann og sønn, samt de i dyrehagen som har mistet en flott arbeidsgiver.

R.I.P Steve :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trist..

Trist syn å møte i avisen om morningen..Trodde det nesten ikke med en gang.

Tenkte på familien hans..

Jeg må si jeg respekterte han som person selv om jeg ikke kjennte han.

Han levde jo livet på kanten og for mange kom ikke dette som et skjokk.. når han var så gal som han var.

Men han ble jo sett og hørt da. Det er flere slike programledere på dyrekanalen som er GØRR kjedelig å se på... Måten han var på gjordet så vi gadd å sitte å se på.

Steve var seg selv og han levde på kanten ja, men på den kanten så reddet han en del dyr å da.

Han brukte livet sitt til å vise oss som sitter i soffan om disse farlige dyrene. Han så ikke de negative tingene vi så i disse farlige dyrene. Han dro frem det posetive og viste oss den gode siden av disse dyrene å.

Kommer til å blir gørr kjedelig å se på reprisene etter vært. Ikke flere nye episoder..

Men slik datteren er så kommer vel hun sterk tilbake med budskap om disse dyrene som sin far.

Føler med familie, venner, bekjente og fans.

R.I.P Steve... Stor respekt for denne mannen.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å være ufølsom, men dette kom ikke som et sjokk. Han har lekt med døden en gang for mye. Synd er det selvsagt, og det skulle jo ikke skjedd. Men jeg tenker nå heller mer på de han etterlater seg. Kone og to barn. huff. Må si det var det jeg ble mest trist over å lese.

R.I.P Steve Irwin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig trist å lese det i dag. Trodde først det bare var tull når jeg så det på vg,for det har jo gåt usanne rykter om hans død før,men nå var det altså sant. Utrolig trist.

Beste programlederen på animal planet ever! Fulgt med fra det startet for for første gang.

Tankene mine går til Teri,Bindi og Bob.

RIP Steve :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt på skolen da jeg leste det på vg. Og tror dere ikke tårene trillet? Det var så trist, og læreren lurte på hva som hadde skjedd, jeg bare. Ehm, nei, jeg glemte å blunke, så jeg ble tørr i øynene, sorry. Men tenk deg det, en stor mann er borte, en mann av hender og ære. Han er virkelig en mann som kan sakene sine.

Du må for alltid være i tankene til alle.

R.I.P Steve Irwin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Samtlige linker til prøv/bestill går til samme side, som ser slik ut: 
    • Først. Aldri la barnet klemme hunden hunden har vist usikkerhet rundt barnet og da kan en klem fort føre til bitt!  Har selv 3 barn, to bhg barn.  Når valpen bjeffer på barna, prøver jeg med avledning.  Men.. Hunder gir fra seg mikro signaler, for å vise redsel, uro, aggresjon ect. Mye tror vi er søt relasjon mellom barn og hund, men det er d sjeldent. Barn beveger seg og oppfører seg uforutsigbar for hunden dar av ofte litt skummelt for hunden.  Jeg hadde fått inn en skikkelig hundetrener, noen som kan hund. For å se på forholdet, hjelpe deg å lese hunden.  Min valp/unghund er i valpebingen når det er bråk i hjemmet. Hunden trenger ikke å engasjere seg i leken og barna fortjener å leke fritt uten småbiting/bjeffing.  
    • Vi fikk oss valp for litt over en uke siden. Har en sønn på 4,5 år. De første tre dagene var valpen veldig redd barnet. Det har gått seg til og valpen klarer stort sett å legge seg i buret, eller sengen for å sove i samme rom på tross av barnelek eller dans. Får ligge i fred, selvfølgelig.   Valpen snuser på barnet og er nysgjerrig innimellom når barnet er rolig, og ikke viser valpen interesse.    Til tider bjeffer valpen på barnet mitt. Jeg prøver å overse, opptre normalt for å vise at det er ufarlig når barnet leker og/eller er litt høylytt.    Vi trener med godbiter og lykkes med det innimellom ved at valpen tar godbit i hånden til barnet.    stort sett bryr ikke barnet seg om hunden. Men ved legging har det vært vanskelig å forhindre en klem, og rolig klapping, etterfulgt av en godbit mens jeg har hunden i fanget mitt. Barnet får ikke bære valpen, og får heller ikke ha den i fanget før den eventuelt blir trygg på barnet.    Syns det er vanskelig. Vil ikke kjefte for mye på barnet, men vil heller ikke ødelegge for valpens erfaring med barn. Er det håp for at dette kan bli bra? 
    • Hvor klikker du? Kan du legge inn skjermbilde? Det fungerer problemfritt for meg, og jeg blir sendt til doggiebag.no
    • Vil bare meddele at jeg ikke får til å bestille DoggieBag. Blir bare sendt til en blank side med logo øverst, ellers tom. Hjelper ikke å vente eller oppdatere. Siden er bare blank under logoen. Chrome nettleser på Android. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...