Gå til innhold
Hundesonen.no

Steve Irwin er død

Gronnis

Recommended Posts

ja jeg hørte det på nyhetene på radioen, måtte bare komme meg på nett og sjekke om ikke radio1 bare køddet med oss som hører på.

Trodde det ikke før jeg leste det i avisene på nett og vet ikke helt om jeg skal tro på det enda. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig trist, men som dere sier, så kommer det ikke egentlig som et sjokk.. Stakkars kona og barna hans.

Visste ikke at rokker var farlige en gang jeg :). Men et stikk fra en rokk i/ved hjertet, i tillegg til at det var gift i den sier seg vel egentlig selv at er farlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var trist jeg :) Trist for kone og barn!

Jeg liker godt programmene og hans, til grensen syke, engasjemang til dyr og naturvern. Det må ofte en litt "gal" mann til for å åpne øynen til folk når det gjelder slike ting. Jeg tror han har klart å nå fram til mange!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei meg for at et så flott menneske er gått bort, han gjorde virkelig mye for "the wild life" i Australia.

Tenker på familien som har mistet pappa, ektemann og sønn, samt de i dyrehagen som har mistet en flott arbeidsgiver.

R.I.P Steve :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trist..

Trist syn å møte i avisen om morningen..Trodde det nesten ikke med en gang.

Tenkte på familien hans..

Jeg må si jeg respekterte han som person selv om jeg ikke kjennte han.

Han levde jo livet på kanten og for mange kom ikke dette som et skjokk.. når han var så gal som han var.

Men han ble jo sett og hørt da. Det er flere slike programledere på dyrekanalen som er GØRR kjedelig å se på... Måten han var på gjordet så vi gadd å sitte å se på.

Steve var seg selv og han levde på kanten ja, men på den kanten så reddet han en del dyr å da.

Han brukte livet sitt til å vise oss som sitter i soffan om disse farlige dyrene. Han så ikke de negative tingene vi så i disse farlige dyrene. Han dro frem det posetive og viste oss den gode siden av disse dyrene å.

Kommer til å blir gørr kjedelig å se på reprisene etter vært. Ikke flere nye episoder..

Men slik datteren er så kommer vel hun sterk tilbake med budskap om disse dyrene som sin far.

Føler med familie, venner, bekjente og fans.

R.I.P Steve... Stor respekt for denne mannen.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å være ufølsom, men dette kom ikke som et sjokk. Han har lekt med døden en gang for mye. Synd er det selvsagt, og det skulle jo ikke skjedd. Men jeg tenker nå heller mer på de han etterlater seg. Kone og to barn. huff. Må si det var det jeg ble mest trist over å lese.

R.I.P Steve Irwin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig trist å lese det i dag. Trodde først det bare var tull når jeg så det på vg,for det har jo gåt usanne rykter om hans død før,men nå var det altså sant. Utrolig trist.

Beste programlederen på animal planet ever! Fulgt med fra det startet for for første gang.

Tankene mine går til Teri,Bindi og Bob.

RIP Steve :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt på skolen da jeg leste det på vg. Og tror dere ikke tårene trillet? Det var så trist, og læreren lurte på hva som hadde skjedd, jeg bare. Ehm, nei, jeg glemte å blunke, så jeg ble tørr i øynene, sorry. Men tenk deg det, en stor mann er borte, en mann av hender og ære. Han er virkelig en mann som kan sakene sine.

Du må for alltid være i tankene til alle.

R.I.P Steve Irwin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Kanskje på tiden med en oppdatering her også. Shero: Shero er nå 11 år og pensjonist. Han har vært pensjonert fra agility konkurranse siden 2022, men har fått gå blåbær med mamma, men etter at han begynte å halte i ett løp i sommer er han heltidspensjonist. Før han ble pensjonert rakk han å delta på ett NM, hvor vi kom igjennom 1. løp. Han har fått prøvd seg på nose work, men vi sliten med at han skal appotere luktboksne så det er lagt litt på hyllen til jeg finner en løsning. Eskene skal uansett enten stås på eller etes opp så... Han har også fått prøvd seg på svømming, han vet ikke om han er helt fan av å svømme hvor han ikke kan stå.M Mamma og Shero. Shero & Max er slitene etter NM  Max: Max er nå 6 1/2 år gammel (hvor tiden flyr). Han bommet på stigefelt i sommer og traff, så nå er vi klasse 3 på heltid. Stigefelt brenner vist, hilsen Max. Max er en fin storebror til Yoshi og er glad han endelig har fått noen å leke med. Jeg har vært instruktør i agility i høst, og Max stilte opp som lånehund siste gangen. Veldig moro at han er trygg nok til å gå, siden sist jeg prøve å få han til å gå med noen utenom familen løp han rett til meg. Vi har også vært innom Sheltie-VM i Kongsvinger hvor vi hadde mye fint, men ikke full klaff.  Max på Sheltie-VM Max og Yoshi
    • Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...