Gå til innhold
Hundesonen.no

Felix

rian

Recommended Posts

Endelig kom vår liie venn hjem. Felix er 8 uker og en blanding mellom gordon setter og Irsk setter. Han er så utrolig nydelig!

Akkurat nå ligger han ved siden av meg i sofaen på rygg og sover litt...

Bare så nydelig. Så nå har vi verden finesete gutter, Knerten og Felix, i våre øyne..... Men alle eier jo verdens fineste hund, :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Tusen takk for svar alle sammen.

Tenk den lille babyen min bynner å bli stor, han er like stor som Knerten nå, og han er blidt 3 mnd... :o

Vi er ferdige med valpekurset, anbefales på det sterkeste, og på mandag skal vi bynne med lydighetstrening, det blir spennende. Felix synes det er så utrolig morsomt å trene, ser han lyser opp vær gang vi går ut uten knerten, for da vet han at vi skal trene... av og til er Knerten med å trener...

Her er flere bilder av Felix...

http://i115.photobucket.com/albums/n298/ma...en/DSC02075.jpg

http://i115.photobucket.com/albums/n298/ma...en/DSC02037.jpg

http://i115.photobucket.com/albums/n298/ma...en/DSC02031.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig :o Han er vel en utrolig aktiv kar? siden han er blanding av gordon setter og irsk setter :P

Jepp, han har utrolig mye energi, heldigvis har han lært å slappe av når vi er inne. Men det blir en del turer og trening hver dag ja, hehe, men det er bare kos, og jeg får trim :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei vennen.

Det hadde vært så koselig om vi kunne treffes snart igjen.... Hvordan går det med Lita snuppa? du må susse henne på nesen fra tante...

Ja, gjett om det er en stolt far ja, hehe......

Ja sånn er det når du flytter tilbake til Narvik! :o

Lita er bedre men ikke heeelt i form enda, men snart!! Håper jeg.... :P Hun får behandling så da får vi bare håpe på det beste! :P

Hilse T! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hilse han når han våkne... han har jobba i natt, så han sov litt nu. Siste helga hannes han har sagt opp, heldigvis.

Du vet vi nordlendinger trives best her nord med regn og lave temperaturer hele sommeren og sne og bikkjekaldt på vinteren, hehe...

Godt å høre at det går bedre med banet da, håpe ho blir fort bra..... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hilse han når han våkne... han har jobba i natt, så han sov litt nu. Siste helga hannes han har sagt opp, heldigvis.

Du vet vi nordlendinger trives best her nord med regn og lave temperaturer hele sommeren og sne og bikkjekaldt på vinteren, hehe...

Godt å høre at det går bedre med banet da, håpe ho blir fort bra..... :o

Hehehe ja dere er noen raringer! :P

Husk å kjøp heldekken eller kanskje en thermodress til Felix da, han er jo ikke innfødt og hardbarka nordlending! *knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe ja dere er noen raringer! :o

Husk å kjøp heldekken eller kanskje en thermodress til Felix da, han er jo ikke innfødt og hardbarka nordlending! *knis*

Hehe vi er det :P tjihi...

Skal nok kjøpe han heldekke ja, han er jo egentlig Oslo gutt, så han er ikke helt vant til været ennå.

Synes ikke det er like kult som Knerten å gå ut når det regner små j----r... tjihi... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...