Gå til innhold
Hundesonen.no

Bannere

BareLinn

Recommended Posts

Jeg har nettopp begynt å forsta hvordan man lager disse "remsene" med navn og bilde..

Og suns det faktisk er gansge gøy..:)

Men nå har jeg faktisk LITT mange selv..

Så jeg lager gjerne til andre om noen ønsker det :)

Er ikke SÅÅÅ flink enda men jeg gjør mitt beste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag gjerne til meg. Bilder finner du på hjemmesiden.

Men jeg er litt kresen da... :D Må være samme farge på banneret som det er på hjemmesiden min også må det stå Cavalierer.com på. :) Lag gjerne button og større banner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag gjerne til meg. Bilder finner du på hjemmesiden.

Men jeg er litt kresen da... :P Må være samme farge på banneret som det er på hjemmesiden min også må det stå Cavalierer.com på. :) Lag gjerne button og større banner. :)

Jeg prøvde så godt jeg kunne å få samme farge :P

Men det var så&si heeelt umulig..hehe..

Nybegynner vettu..

Men jeg har prøvd så godt jeg kan..

Hyggelig med tilbakemelding :D

Du må gå inn her for å hente dem :

http://pic7.piczo.com/go/login?cr=null&amp...55222&rfm=y

Di var visst for store til å legges inn her :P

HUSK: jeg er ikke så flink ennå ;)

Du må gå inn på linken : Luna og Magda .

Også trykker du på den bikkja øverst i høyre hjørnet..

Da skal du komme inn der dem ligger..

Må ordne det..

Prøver igjen

http://pic7.piczo.com/havnegata44/?g=2043807&cr=7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket program bruker du? Hvis jeg hadde tenkt meg om kunne jeg jo ha gitt deg koden til fargen jeg bruker. :P

Men tusen takk likevel, de ble veldig fine. :P

Bruker PhotoFiltre, jeg :P

Med standard farger :P

Takk for det..

Er veldig ny innenfor detta så jeg bare prøver meg frem litt..hehe.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger det bannere til dere på hjemmesida :D

Må ta det på dagtid når samboern er på jobb serru...

Han kjeder seg om han er hjemme..hehe..:P

Men her:

www.luna2001.piczo.com

Ligger der til Irja, Nansen og Nessie.

Og til Tolleren Enya :D

Hadde vært hyggelig med tilbakemelding :(

NÅ ligger det til deg der også, Tine :o

Jeg prøvde ihvertfall :P

Mvh Linn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg også få?? :D

Bilder finner du på www.tollerjosie.piczo.com, under bilder.. Jeg vil gjerne ha med stillbildet hvor hun blir holdt i lufta, og teksten Josie (eller Tollerstemmens Josie hvis du får plass til det) :D

Mvh,

Miriam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...