IngridJulia Skrevet 1. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2005 Jeg har etter oppfordring fra Basse meld meg inn i dette hundeforumet Har ikke rukket å lest så mye men, kjekt å kunne utveksle erfaringer med andre hundeeiere:) Ronja heter min golden, hun er snart 5 år, og selvfølgelig verden nydligste;) hun er av den lyse typen, nesten helt hvit om sommeren. Men blir mer gylden om vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 1. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2005 Hehe! Flott at du meldte deg inn Meningen var at du skulle skrive her http://www.hundesonen.com/viewtopic.php?t=1738 hehe! Men det går bra! Du kan jo også skrive litt om de nyydelige goldene på siden Din Rase? Velkommen skal du være i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 1. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2005 Fint med golden i forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 2. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2005 velkomna:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2005 oooh, en golden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar