Gå til innhold
Hundesonen.no

Får vi vite hva som skjedde, mon tro?


Lotta

Recommended Posts

Likte ikke helt den kombinasjonen av hund i kummen og eier kjenning av politiet, men det blir fordømmende å trekke konklusjoner ut av det. Kanskje jeg heller bare skal holde meg til å si "Stakkars hund. Den må ha vært temmelig vettskremt"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her virker det jo tilsynelatende ikke som om de vet hvem eieren er enda, og da enda mindre hvorvidt vedkommende er en kjenning av politiet.

Uansett, det er fantastisk at tilfeldighetene sørget for at hunden ble funnet. Den vinklingen velger jeg nå!

EDIT:

Ba sin versjon hvor eier er bortreist og hundepasser har meldt hunden savnet på lørdag:

http://www.ba.no/nyheter/article2260587.ece

BT sin versjon, hvor det står ekstremt lite-men skal oppdateres (tja...)

http://www.bt.no/dyr/article292834.ece

Det kan se ut til at hunden ble lokket av sjokoladelukten, det er ingen umulighet når jeg iaktar Sofus sin nese og dens vibreringer når sjokolade er i nærheten.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tror vi har truffet denne tispen før faktisk. Eg bor jo faktisk ca 500meter fra dette stedet og som sagt så har vi truffet på en tispe som var ganske tynn og som eieren sa ikke klarte å få opp vekten hennes. Eieren bor også på råvarden men såvidt eg vet er jo han seriøs som drar på schæfer treff og hele pakken. Er ikke godt å si om det er samme tispen men hunder blir da ikke så tynn på så få dager gjør de?

Det rareste er at vofsen trakk seg veldig mot gjerdet mot dette stedet i de dagene hunden var savnet. Han gikk faktisk under gjerdet og snuste voldsomt så det er godt mulig han fikk teften på tispen eller på sjokolade tingen. :)

Godt tispen ble reddet i tiden ihvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg er at jeg ikke slutter å tenke på slike saker som dette. Men hvorfor i all verden er det ikke mulig for avisene å følge det opp? Ja, jeg antar at det er fordi de mener at det ikke "selger" (kremt.. dette er jo nettbasert, men dog :P) aviser. Men jeg skulle gjerne ha visst hvordan det går med hunden, hvilke skader den hadde, hvilken effekt det hadde osv...

En annen ting jeg lurer på (mm, skal snart legge meg men det bobler over med tanker her) er: satt den fast i kloakk"massen", eller var det bare det at den var fanget nedi sjakten fordi det var for høyt opp?

Jeg skulle ha blitt journalist jeg, så kunne jeg ha sjekket opp alle sakene jeg ønsket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...