Gå til innhold
Hundesonen.no

Gjensidige forsikring

Turbo-Teebee

Recommended Posts

Dette er sikkert pratet om før, men jeg lurer nå uansett jeg da...

Har endelig bestilt forsikring, bikkja er 10 mnd og det er noe vi egentlig burde gjort for 10-11 mnd siden. Men har uansett hatt mye penger på konto, er jo ikke det som er problemet. Men jeg ser fordelen med forsikring.

Hørte hos If, men tilbudet derfra syntes jeg var altfor dyrt for alt for lite igjen for premien. Siden da har jeg også flyttet forsikringene mine til Gjensidige, så da passer jeg jo på å få alt under ett da. Men har noen erfaring med de? Skulle få en brosjyre av de, men den har jeg ikke mottatt enda. Har tenkt endel på¨Agria, men har hørt litt ymse om de syntes jeg.

Noen innspill her? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde IF ¨på toya før jeg fikk Ruby, og det gikk greit med en hund der.. men når de skulle ha nesten ti 9 lapper for å forsikre begge to, da blei det litt mye...

Flyttet begge til Agria jeg, og der betaler jeg 2500 for begge to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hos Gjensidige (og er vanvittig glade for at vi i det hele tatt har forsikring på henne - ellers hadde vi endt opp på ca 12000 i veterinærutgifter sist uke). Hvor mye du må betale i året varierer jo fra hund til hund - rase, bruksområde, bosted osv. For Tinka betaler vi ca 1100 i året. Egenandelen er på 20% eller noe, husker ikke helt. Vi har dødsforsikring og veterinærforsikring.

Det er nokså dyrt, selvsagt - men forsikring er uansett dyrt og jeg veit ikke om man får noe mye mer for mindre penger hos f.eks. Agria. Det viktigste er uansett å ha forsikring, for om man ikke har det og uhellet er ute tror jeg det må være nokså surt å sitte der med en veterinærregning på to månedslønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...