Gå til innhold
Hundesonen.no

Problemer etter omlegging?


Recommended Posts

Først: beklager hvis dette er tatt opp tidligere, men har hatt så mye problemer med å komme meg på Hundesonen at jeg har ikke fulgt med her inne.

Jeg sliter med hundesonen etter omleggingen. Det er ikke alltid bokmerket virker (jeg får bare en blank side), det er ikke alltid linken virker når jeg forsøker den istedet for bokmerket, innlegg i bloggen dukker ikke opp etc. Edit: Og hvis jeg trykker på Min Blogg, får jeg også opp en blank side (men hvis jeg går inn via blogger og så trykker bloggen, går det greit).

Er dette startvansker og noe mange opplever, eller er det noe feil i min ende? Jeg bruker Firefox for Mac, og har bredbånd med full hastighet, om det har noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sirup!

Først og fremst ville jeg slettet alle informasjonskapsler som har med hundesonen å gjøre slik at du ungår "krangling" på den fronten. Ellers så har vi hatt noe problemer med at htaccess var disablet for enkelt områder, noe som er blitt rettet på.

Hvis flere opplever vansker, så si ifra. Sirup, gi meg gjerne en tilbakemelding om dette forbedrer eller forverrer seg ;)

Jeg opplever noen ganger at jeg går inn på en side (eller gjerne går fra f.eks hundesonen -> dyresonen) at den blir blank. Trykker jeg på oppdater så kommer den jo opp, men ja :huh:

Informasjonskapsler ?? Hva vil det si på norsk? Hvor kan jeg slette de hen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Basse!

Informasjonskapsler = Coockies

På høyre side over statistikken nederst på forsiden finner du "Slett alle informasjonskapsler fra Dyresonen" Trykk på den og logg inn på nytt. Du kan også gå inn på "Instillinger" i browseren din og slette de derfra.

Tusen takk, du er en knupp :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Sirup!

Det ER en feil med "Min blogg" funksjonen, og vi skal få sett på dette i løpet av dagen/kvelden/natten ...så det fikser vi. Når det gjelder bokmerke, så anbefaler jeg deg å slette det du har, og lage ett nytt.

Jeg har slettet og lagt inn nytt bokmerke, og det virker bedre. Jeg gjorde det samme for en-to uker siden eller så, men da var det fremdeles Hundesonen (ikke dyresonen), og det var .com/.no som var problemet.

Basse: På "gamle" hundesonen fikk jeg ofte opp en hvit side med en informasjonsboks om serverproblem eller lignende. Det gikk som oftest bort hvis jeg trykte refresh. Problemet jeg har hatt i det siste er at jeg ikke har kommet videre, det har blitt stående på en blank side.

Jeg skal se det an nå som jeg har lagt inn nytt bokmerke igjen.

Takker for tilbakemeldingen. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basse: På "gamle" hundesonen fikk jeg ofte opp en hvit side med en informasjonsboks om serverproblem eller lignende. Det gikk som oftest bort hvis jeg trykte refresh. Problemet jeg har hatt i det siste er at jeg ikke har kommet videre, det har blitt stående på en blank side.

Det kommer opp når jeg trykker på refresh (hadde også ditt problem i en periode før), men tenkte bare jeg skulle si ifra tilfelle det var noe ledelsen kunne gjøre (kunne jo hende de ikke var klar over det) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fremdeles problemer med bloggen. Når jeg for eksempel skriver et innlegg og trykker Post nytt innlegg, så får jeg bare opp en hvit side. Refresh-knappen virker ikke, og jeg må bruke bokmerket for å komme tilbake til sonen. Deretter må jeg inn på bloggen igjen for å publisere innlegget, ny hvit side, på nytt må jeg bruke bokmerket for å komme tilbake til sonen. Veldig irriterende, og det gjør at det ikke er fristende å bruke blogg-funksjonen.

'Min blogg' knappen virker fremdeles ikke, men det er dere kanskje klar over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...