Gå til innhold
Hundesonen.no

Innlegg som forsvinner?


Recommended Posts

Hadde brukt masse tid på å skrive et langt, utfyllende innlegg i kaninsonen for å forsøke å komme med tips til SD om kaninen som er blitt tynn. Når jeg nå skulle sjekke emnet for svar, ser jeg at innlegget mitt ikke er der i det hele tatt, og det føles veldig slitsomt siden jeg brukte masse tid på å svare så godt jeg kunne. Det var et helt vanlig, høflig svar uten noe sure miner eller regelbrudd.

Hva har skjedd?

Ofte tar det lang tid å legge inn nye svar, og det å navigere rundt på forumet går for tiden utrolig tregt. Er det bare meg og min pc eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, for å svare fort - Du finner det ikke hvis du trykker tilbake i nettleseren eller?

Nei. :huh:

Edit: Veldig ofte når jeg skriver nye innlegg, får jeg opp 'Siden kan ikke vises' etterpå, hvis det i det hele tatt skjer noenting. Pleier som regel å åpne en til nettleser, og surfe rundt på andre ting mens den andre gjør seg ferdig med å legge til innlegget mitt. Så jeg må liksom alltid sjekke om innleggene virkelig kommer med. Er det bare hos meg det er slik? Isåfall lurer jeg på om det er noen innstillinger på dataen som gjør det? Er ikke så veldig flink med sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her funker det rimelig bra. Men jeg er tettere på serveren da den er tysk ;)

Har du bredbånd? Bruker du internett explorer?

Ja, til begge deler. Nå vet ikke jeg hva som er ei rask og treg bredbåndslinje da, tror vi har 6 Mbit-linje. Noe sånne optiske greier. Men hvis man trykker på det ikonet med de to datamaskinene står det 100 Mbit.

:huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig, veldig ofte når jeg skriver innlegg så kommer det en helt hvit side i stedet for "Les ditt innlegg eller gå tilbake til forumet" eller hva det står. Trykker jeg F5 så må jeg sende Postdata på nytt (får forespørsel om det), og noen ganger blir det da dobbeltinnlegg, andre ganger ikke. Om jeg ikke poster det på nytt blir det ikke noen innlegg i det hele tatt.

Jeg har bredbånd og bruker Firefox. Og jeg trodde alt skulle bli så flott og stabilt på den nye serveren? Når jeg blar fram og tilbake i forumene tar det lang tid, selv om det ikke tar lang tid å være på andre sider samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen innlegg blir slettet uten at det blir sendt pm med grunn. Les trådstarters innlegg igjen Synne, du tar opp en helt annen ting her.

Nja.. egentlig er det jo akkurat det samme? Mitt innlegg forsvant jo også? Kanskje jeg ikke forklarte meg godt nok første gang. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...