Stine Pernille Skrevet 25. August 2006 Rapporter Share Skrevet 25. August 2006 Blir jo som et slags hundetreff da. Minner bare om LP og AG stevne på Alversund skole i helgen! Er i regi av Nordhordaland hundeklubb og NBFK avd. Hordaland. Påmld. frist er selvsagt gått ut, men møt opp og treff andre hundevenner! Ligger like etter Knarvik, mot Radøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 25. August 2006 Rapporter Share Skrevet 25. August 2006 Jeg kommer, jeg kommer! Spirrevips blir med også, se om vi finner oss noen belgere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 25. August 2006 Rapporter Share Skrevet 25. August 2006 Jeg kommer også. Skal stille agility og hopp begge dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 25. August 2006 Rapporter Share Skrevet 25. August 2006 Da ser jeg etter prikkedyr. Prøver å få med meg Vala, men sistgang vi avtalte noe endte dere på badetur alene så jeg vet ikke om hun tør. Eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 25. August 2006 Rapporter Share Skrevet 25. August 2006 Da ser jeg etter prikkedyr. Prøver å få med meg Vala, men sistgang vi avtalte noe endte dere på badetur alene så jeg vet ikke om hun tør. Eller noe sånt Hehe, ja, du kan så si ;P Har skikkelig lyst til å være med jeg! Men ser an dagen litt, tross alt-tøtto skal jo da mest sannsynlig være med hun også. Kanskje jeg kommer med to hunder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 25. August 2006 Rapporter Share Skrevet 25. August 2006 Da ser jeg etter prikkedyr. Prøver å få med meg Vala, men sistgang vi avtalte noe endte dere på badetur alene så jeg vet ikke om hun tør. Eller noe sånt Du kan se etter et prikkedyr og en skjønn gutt med et hengeøre og et ståøre Jeg kommer nok uansett til å ha t-skjorte på meg som det står Cecilie og Aiko på, så det er sikkert ikke vanskelig å legge merke til meg (Eller evt. en hvit hettegenser med BERGEN på ryggen og Cecilie framme) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 20. August 2007 Rapporter Share Skrevet 20. August 2007 Da var vi der igjen folkens! http://www.nordhordland-hundeklubb.no/ Hvem flere kommer? Merethe skal gå Ag 2 og Hopp 2, vi mangler kun ett napp *krysse fingrene Birkeboms skal gå Hopp 1 *kremt, prøve ihvertfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 20. August 2007 Rapporter Share Skrevet 20. August 2007 Aiko og jeg skal gå hopp 2 og Ag 2 begge dager! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 21. August 2007 Rapporter Share Skrevet 21. August 2007 Klart vi kommer, men siden Soffen sikker har fått en eller annen "mystisk" sykdom innen den tid, så skal vi spare dere for tapene og bare se på i denne omgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Pernille Skrevet 21. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. August 2007 Vi kommer. Men skal stå i kiosken, så blir ikke så mye å se ute. Skal se om eg får sniket meg litt vekk avogtil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 25. August 2007 Rapporter Share Skrevet 25. August 2007 Stikker nesen utom i morgen om det ikke regner :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Pernille Skrevet 11. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. April 2008 Da er det tiden igjen! I morgen starter vi kl 9 med Ag og LP. Oppfordrer alle til å komme utover, ta gjerne med hund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar