Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjul til bur

Huldra

Recommended Posts

Vet noen hvor man kan få kjøpt hjul til å feste på bur, slik at de triller? Har et varikennel transportbur som er så stort og tungvindt å drasse på, og vil gjerne ha hjul på det. Gjerne avtagbare, siden det til tider brukes inne.. Bor i Trondheimsområdet, så hvis noen vet om butikker som selger det her, blir jeg strålende glad! Skal reise i morgen, så det haster litt.. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borghild da :P Dyrenesverden og XXL har da alt :P

Ja, også hjul til bur :P

Hehe.. jeg visste jo egentlig det, da.. :P Mente jeg hadde sett det et sted, men i dag står hjernen stille..

Sjekk med Hund som hobby på Solsiden. Om de ikke har det så vet de som regel hvor man kan skaffe det meste til hund etter min erfaring.

Det var der jeg kjøpte buret, så ja, de burde jo ha! :P Skal stikke innom der i morgen, NEI! argh.. kom på at toget går før de åpner.. må ringe Bjarte og høre om han kan stikke innom.. blæh..

som sagt; hjernen står stille i dag.. <_<

EDIT: Ringte til solsiden og dyrenes verden. De hadde ikke, for det finnes ikke hjul til varikennelbur. Men går det an å feste på hjul som er beregnet til andre typer bur, eller må jeg kjøpe ramme, som hun på solsiden sa?

*Dobbeltpost. Mod Vala

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anta at man kan skru fast en trebit i hvert hjørne på undersiden (skrues fast fra innsiden slik at ingen skarpe hjørner er inne i buret). Da kan man skru fast vanlige møbelhjul i treklossen fra nedsiden... Burde funke etter min mening..

Skulle jo ikke tro det var noe mer hokus pokus enn det, nei.. :rolleyes: Tror du vanlige IKEAhjul fungerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de skal jo tåle litt de. Spør når du kjøper om de tåler xx kg (xx=vekten på bikkja og buret).

Har noen hjul på et kurvsystem her hjemme som egentlig ikke trengs. Kan bare ta av de, men tester først ved å legge meg oppå kurvene.. ! Haha.. :P Burde holde i antall kg, bare de ikke blir ødelagt, da.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kurvene eller hjulene? :P

Hihi.. helst ingen av delene.. :P Men ikea har jo så god kvalitet og så bra tester på varene sine, at de sikkert har testet hjulene sine med 140kgs-mannen som det stod og lese om i ikeakatalogen som kom i går.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...