magicka Skrevet 22. August 2006 Rapporter Share Skrevet 22. August 2006 Hva er denne Advar: 0% og så 4 blå ruter som har poppet opp under hvilken hunderase jeg har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 22. August 2006 Rapporter Share Skrevet 22. August 2006 Den har alltid vært der. Det er en graf som brukes av moderatorer for og gi advarsler for grove regelbrudt etc. Brukes også til og komme i kontakt med brukerne. Siden din står på 0 så har du ikke fått noen advarsel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 23. August 2006 Rapporter Share Skrevet 23. August 2006 Etter hvor lang tid vil det man har fått? Eller vil det stå i evig tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magicka Skrevet 23. August 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. August 2006 Den har alltid vært der. Det er en graf som brukes av moderatorer for og gi advarsler for grove regelbrudt etc. Brukes også til og komme i kontakt med brukerne. Siden din står på 0 så har du ikke fått noen advarsel Og dette har eg ikkje sett før no? *Lete etter brillene mine* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 23. August 2006 Rapporter Share Skrevet 23. August 2006 Avhenger av advarselen. Er den ikke særlig grov så er det lov og sende en pm til den som ga advarselen og høre om den kan fjernes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar