Jump to content
Hundesonen.no

hahaha

Djervekvinnen

Recommended Posts

Posted

huff...jeg flirer så mye at noen ganger mister jeg nesten pusten jeg flirer så tårene spruter, dem kaller meg latterbomba :)

jeg kan finne på å ringe tull snakke tull på mic i scype, å bare ha det sinnsykt kult, vennene mine sier alltid: det er aldri kjedelig med deg B)

Posted

Det varierer veldig.. Kommer an på om det er noe alvorlig som opptar meg eller ikke. Vanligvis ler jeg ikke så mye, men jeg humrer og "småler" ofte. Men om jeg er oppe i 15 min daglig aner jeg ikke. Skal begynneå ta tiden.. :) Det har også noe å si om jeg er mye alene en dag, eller om jeg er med folk store deler av dagen. Jeg sitter ikke akkurat og ler for meg selv. I alle fall ikke sånn uten videre.. :D

Posted

Jeg ler og ler jeg! Bortsett fra når jeg sitter og sipper... :) Hormonell jeg nei? Slettes ikke! :D;) Har det mye gøy, men nå har det blitt mye msn-humor (Vala og Vipsen bidrar til det endel :P ) på meg i det siste, iom at jeg ikke er så mye ute å fyker.

Posted

Jeg ler vel gjennomsnitt 1 minutt sammenhengende om dagen. Altså nesten ikke. :) OG jeg savner det! Lo masse før! Har det tydeligvis ikke så gøy lengere .. KJIPERN! :P Æsj.. Jeg vil le sånn at jeg griner, og nesten tisser meg ut. Le sånn at jeg får vondt!

Litt sånn:

:D;):P

*savne*

Posted

Jeg og var veldig sånn før. Men det var irriterende mye fliring vil jeg påstå! Lo til alt. Makta ikke holde meg seriøs! :icon_cry: Nesten så folk ble sinte på meg...

Posted

Jeg ler en god del faktisk, hverfall av Gizmo for han kan gjøre mye teite ting :) Ellers så ler jeg av en god film og av eksen :icon_cry:

Posted

Å ja.. jeg er sinnsyk på leeingen jeg! Helt latterlig faktisk.. MEN, hvis det bidrar til at jeg lever lengre, så kan jeg liksom kose meg litt mer med siggen min :icon_cry:

Posted

Ler av nesten alt jeg! Ler av ting som ikke er morsomt og ekstremt dårlige vitser, også kalt meningsløse vitser, som "Det var en gang ei lampe. Oi, den datt i gulvet" og "Det var en gang 2 damer som satt i mørket, så kom den tredje å slo på lyset" :icon_cry: Ler ofte til jeg begynner å grine :)

Men jeg kan også ha mine dager hvor jeg bare sitter inne å depper.

Posted

Ler av nesten alt jeg! Ler av ting som ikke er morsomt og ekstremt dårlige vitser, også kalt meningsløse vitser, som "Det var en gang ei lampe. Oi, den datt i gulvet" og "Det var en gang 2 damer som satt i mørket, så kom den tredje å slo på lyset" :)

:( De var jo faktisk morsomme! Ellers er jeg veldig trøtt akkurat nå. ;):icon_cry:

Posted

Sitter sammen med en artig gjeng på jobb, og ler mye der. Har lett for å le i sosiale sammenhenger også - og har en tendens til å "velge" venner jeg synes er morsomme.

Så ja, det blir noen kuler på en dag :icon_cry:

Guest Christine
Posted

Huff, jeg ler som bare det :P Sier noen no morsomt på skolen, så ler alle sammen, mens jeg ler leeenge etterpå.(Og får seff. kjeft for det)

På hundeleiren så hang jeg jo mye med Softis og Labbiseier, og jeg er skuffet over at latterkrampene ikke førte til Sixpack <_<

Men ja, jeg aner ikke hvor mye jeg elr hver dag, men å le er morsomt :P

Posted

Huff, jeg ler som bare det :P Sier noen no morsomt på skolen, så ler alle sammen, mens jeg ler leeenge etterpå.(Og får seff. kjeft for det)

Jeg og :P

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Det er ikke snakk om en av rasene som er overrepresentert. Det er ingen gentest eller test utenom individuel allergi testing for dette. Som sagt har ingen av besteforeldrene, søsknene og ingen av foreldrene det. Så for meg er det vanskelig å si om det er arvelig eller ikke. Derfor er det vanskelig å si at jeg burde ha vist at hunden ville utvikle denne sykdommen. Takk for tipset, jeg skal kontakte dem for råd.
    • Jeg kjenner ikke sykdommen nok til å vite, men om den er arvelig så kommer det jo an på om det er noe man burde visst om eller testet for. Jeg vil anbefale deg å kontakte NKK om dette, de har advokater med kunnskap om kjøp og salg av hund og konflikter rundt det.  Hundehelse.no sier: "Tilstanden er arvelig. Raser som er predisponert er Shar-Pei, Labrador retriver, Golden retriver, Dalmatiner, Boxer, Boston terrier, Fox terrier, Skotsk terrier, West Highland White terrier, Lhasa Apso og Shih Tzu. Tilstanden oppdages som regel når hunden er mellom 6 måneder og 3 år gammel."  
    • Hei! Jeg trenger råd angående en situasjon jeg befinner meg i nå. Jeg solgte en hund (1 år gammel) for 2,5 år siden. Hunden ble sjekket av veterinær før flytting. Jeg mottok nå en melding om at eieren har avlivet hunden på grunn av alvorlig atopisk dermatitt. De krever pengene tilbake for hunden, som ble solgt for 7000 kr. Problemet jeg har med dette er at hunden først begynte å utvikle symptomer 1,5 år etter at den forlot meg, ifølge veterinærjournalene, og verken foreldrene eller søsknene er berørt. Uten noen bevis i det hele tatt har veterinæren skrevet i alle journalene at den er "arvelig". Hva ville du gjort i denne situasjonen? Selv om jeg ikke er imot å refundere dem, synes jeg det faller inn under den generelle risikoen ved å eie et dyr. De kontaktet meg ikke på noe tidspunkt da hunden fikk symptomer for å tilby meg å kjøpe den tilbake.
    • Jeg håper jo at folk som velger å ta med hundene sine på Oslo Dog Show har trygge hunder som takler omgivelsene der. Hvis du er ute etter å vite mer om rasen så anbefaler jeg å kontakte raseklubben eller oppdrettere av rasen.
    • Chodsky Pes virka så rolige på Oslo Dog Show.
  • Nylig opprettede emner

• Create New...