Jump to content
Hundesonen.no

hahaha

Djervekvinnen

Recommended Posts

huff...jeg flirer så mye at noen ganger mister jeg nesten pusten jeg flirer så tårene spruter, dem kaller meg latterbomba :)

jeg kan finne på å ringe tull snakke tull på mic i scype, å bare ha det sinnsykt kult, vennene mine sier alltid: det er aldri kjedelig med deg B)

Det varierer veldig.. Kommer an på om det er noe alvorlig som opptar meg eller ikke. Vanligvis ler jeg ikke så mye, men jeg humrer og "småler" ofte. Men om jeg er oppe i 15 min daglig aner jeg ikke. Skal begynneå ta tiden.. :) Det har også noe å si om jeg er mye alene en dag, eller om jeg er med folk store deler av dagen. Jeg sitter ikke akkurat og ler for meg selv. I alle fall ikke sånn uten videre.. :D

Jeg ler og ler jeg! Bortsett fra når jeg sitter og sipper... :) Hormonell jeg nei? Slettes ikke! :D;) Har det mye gøy, men nå har det blitt mye msn-humor (Vala og Vipsen bidrar til det endel :P ) på meg i det siste, iom at jeg ikke er så mye ute å fyker.

Ler av nesten alt jeg! Ler av ting som ikke er morsomt og ekstremt dårlige vitser, også kalt meningsløse vitser, som "Det var en gang ei lampe. Oi, den datt i gulvet" og "Det var en gang 2 damer som satt i mørket, så kom den tredje å slo på lyset" :icon_cry: Ler ofte til jeg begynner å grine :)

Men jeg kan også ha mine dager hvor jeg bare sitter inne å depper.

Ler av nesten alt jeg! Ler av ting som ikke er morsomt og ekstremt dårlige vitser, også kalt meningsløse vitser, som "Det var en gang ei lampe. Oi, den datt i gulvet" og "Det var en gang 2 damer som satt i mørket, så kom den tredje å slo på lyset" :)

:( De var jo faktisk morsomme! Ellers er jeg veldig trøtt akkurat nå. ;):icon_cry:

Sitter sammen med en artig gjeng på jobb, og ler mye der. Har lett for å le i sosiale sammenhenger også - og har en tendens til å "velge" venner jeg synes er morsomme.

Så ja, det blir noen kuler på en dag :icon_cry:

Guest Christine

Huff, jeg ler som bare det :P Sier noen no morsomt på skolen, så ler alle sammen, mens jeg ler leeenge etterpå.(Og får seff. kjeft for det)

På hundeleiren så hang jeg jo mye med Softis og Labbiseier, og jeg er skuffet over at latterkrampene ikke førte til Sixpack <_<

Men ja, jeg aner ikke hvor mye jeg elr hver dag, men å le er morsomt :P

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...