Guest Vicky Skrevet 29. Juni 2005 Rapporter Skrevet 29. Juni 2005 Hei! Holder på å tenke ut navn til aussie valpen jeg får i mars neste år Noen som har noen tips eller navn? Det jeg leter etter er et navn som er kort og uttalles lett. Grunnen er at det må være lett å rope i agilityen og lp.... På forhånd takk :D
Mirai Skrevet 29. Juni 2005 Rapporter Skrevet 29. Juni 2005 Ingen kriterier? Norsk, afrikansk, en gudinne, en spesiell bokstav..?
Line_ Skrevet 29. Juni 2005 Rapporter Skrevet 29. Juni 2005 Hvis det skal være en hannhund er jo Hero bare et utrolig fint navn!! Synes også Idefix er fint...
Cavalier&Collie Skrevet 29. Juni 2005 Rapporter Skrevet 29. Juni 2005 Saa stilig - hvilken farge? Kjoenn? Hanner: - Zico - Zick - Zack - Zinto - Zanto - Baño (Banjo) - Flekken/Flekk - Prikken/Prikk - Chanto - Quito(kito) - Manic - Flex - Lex - Lexi - Axis - Marco/Marko - Fachiro/Fakiro - Pinto Tispe: - Cita - Zica - Catch - Lexie - Lissi :roll: - Goya - Frida *lol* - Itana - Nikita - Mina - Maña (Manja) - Mitzi - Maya/Maja
Guest Vicky Skrevet 29. Juni 2005 Rapporter Skrevet 29. Juni 2005 det blir tispe som skal brukes i avl senere
Cavalier&Collie Skrevet 1. Juli 2005 Rapporter Skrevet 1. Juli 2005 Vet du hvilken bokstav navnet skal begynne paa da?
Cavalier&Collie Skrevet 1. Juli 2005 Rapporter Skrevet 1. Juli 2005 fargen da? Blue eller red merle? Hadde jeg vaert deg, hadde jeg tatt red merle Ikke at det er min sak :roll:
Guest Vicky Skrevet 1. Juli 2005 Rapporter Skrevet 1. Juli 2005 ja, det er akkurat det jeg har lyst til!! Derfor har jeg tenkt å bruke en pappa som har mye rødt i seg I Vicky sitt kull ble det født en ferskenfarget, også har Vicky røde linjer i seg, så det er stoooor mulighet for at det blir født røde merler i tillegg til blå Du må komme å kikke på valpene når de kommer!!
Cavalier&Collie Skrevet 1. Juli 2005 Rapporter Skrevet 1. Juli 2005 Det hadde vaert noe - tror aldri jeg kommer til aa klare aa bestemme meg for hvilken rase jeg skal ha og drive oppdrett med Det er dne soete hunden paa internet-cafeen her naa - en Groendlandshund, tror jeg - nydelig =D>
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar