Gå til innhold
Hundesonen.no

Chihuahua, kjendiser og hundehold

Mirai

Recommended Posts

hehe.. Ja, sånn er det jo uansett hva kjendisene skaffer seg. Det er bare det at det er så mye verre når det handler om et levende vesen! Hadde det ikke vært bedre om de bare hadde hatt ordentlige kosebamser i stedet? Det er jo det de bruker dem til uansett, mener jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt irritert over de kjendisene  :evil:  :D  de får hund til å se ut som et leketøy.... det er utrolig mange useriøse folk som bestiller Chi nå for tiden.... Min mening er at Chihuahuaen er en hund, selv om den er liten og søt. Jeg mener den burde få litt mer respekt.... syns det er helt fælt at den blir fremstilt som en kosebamse, eller veskepynt.....  :evil:

Jeg synes man ikke burde lage saa verdens-omslaget film av hunder, katter ... osv..

Det vil bare skje det samme som skjedde med "101 Dalmatinere" Flaming

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

masse useriøse folk som syns de var så søte ville kjøpe dem :evil: :D

Dalmantineren er egentlig en veldig krevende hund som ikke egner seg for nybegynnere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..la oss tenke.

70 millinoer barn ser 101 dalmantinere. 70 millioner barn ser søte små hunder som er smarte. 70 milloner barn maser på foreldrene om en sånn søt, liten og smart hund som bare er snill. 40 millioner barn har foreldre som sier jaaaaadaaaa!

DALMANTINEREKSPLOSJON!! Eller... vet jo ikke helt hva som skjedde, men.. Jeg hadde hvertfall lyst på en da jeg var liten og så filmen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og!! Hihi. Husker jeg og en venninne pratet om det når vi var mindre, at hvis vi hadde fått 101 dalmatinervalper "skulle vi dele" :lol:

Nå er jeg veldig spent på hvordan dere ville delt den valp nr. 101 ;)

LITT off-topic kanskje...hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det én chihuahua jeg syns synd på så er det bikkja til britney spears. Den er bitte liten valp enda og hun tar den med seg p premierer og oscar utdelinger. Den ser livredd ut! Også tror jeg ikke at alle blitzene rundt henne gjør saken så mye bedre. Folk skriker åg skråler "britney få et bilde a!" stakkars STAKKARS valp. Det er jo som å ta med seg et spebarn! :lol:

*snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg sier, de tenker ikke over dyrene, de har dem kun fordi det ser bra ut. Eller pent. Eller søtt. Eller kult.

Blir som med rike barn som har hest/ponni, de steller aldri hesten selv, de tar den imot på ridebanen og leverer den til stallhjelpen etterpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjendiser som skaffer seg sånne små hunder til å ha i veska, kjøper seg ikke hund.. de får seg en baby! [-X Det er helt sprøtt spør du meg... Små hunder er jo faktisk hunder det også! Ikke små dullete babyer som ikke skal kunne gå på de fire beina de har fått..! blir så sinna Flaming

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjendiser som skaffer seg sånne små hunder til å ha i veska, kjøper seg ikke hund.. de får seg en baby! [-X  Det er helt sprøtt spør du meg... Små hunder er jo faktisk hunder det også! Ikke små dullete babyer som ikke skal kunne gå på de fire beina de har fått..! blir så sinna Flaming

Ja, de bare tar den frem under bildene - så, når de kommer hjem er det rett til tjenerne :D

Eller jeg kaller det nå mer et kosedyr Flaming

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Kanskje på tiden med en oppdatering her også. Shero: Shero er nå 11 år og pensjonist. Han har vært pensjonert fra agility konkurranse siden 2022, men har fått gå blåbær med mamma, men etter at han begynte å halte i ett løp i sommer er han heltidspensjonist. Før han ble pensjonert rakk han å delta på ett NM, hvor vi kom igjennom 1. løp. Han har fått prøvd seg på nose work, men vi sliten med at han skal appotere luktboksne så det er lagt litt på hyllen til jeg finner en løsning. Eskene skal uansett enten stås på eller etes opp så... Han har også fått prøvd seg på svømming, han vet ikke om han er helt fan av å svømme hvor han ikke kan stå.M Mamma og Shero. Shero & Max er slitene etter NM  Max: Max er nå 6 1/2 år gammel (hvor tiden flyr). Han bommet på stigefelt i sommer og traff, så nå er vi klasse 3 på heltid. Stigefelt brenner vist, hilsen Max. Max er en fin storebror til Yoshi og er glad han endelig har fått noen å leke med. Jeg har vært instruktør i agility i høst, og Max stilte opp som lånehund siste gangen. Veldig moro at han er trygg nok til å gå, siden sist jeg prøve å få han til å gå med noen utenom familen løp han rett til meg. Vi har også vært innom Sheltie-VM i Kongsvinger hvor vi hadde mye fint, men ikke full klaff.  Max på Sheltie-VM Max og Yoshi
    • Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...