Henriette Skrevet 20. August 2006 Rapporter Share Skrevet 20. August 2006 Det er på tv3 norge, akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
påsan Skrevet 20. August 2006 Rapporter Share Skrevet 20. August 2006 å søren var ute på sykkeltur jeg da går det i reprise? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_christine Skrevet 21. August 2006 Rapporter Share Skrevet 21. August 2006 Jeg så på det! Kjempe snill familie. Ble skikkelig rørt mange ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 21. August 2006 Rapporter Share Skrevet 21. August 2006 Går dette flere dager, er det en serie liksom? Og når går det isåfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 21. August 2006 Rapporter Share Skrevet 21. August 2006 Det er en serie ja, son heter Ekstrem Hjemmeservice. De pusser opp husene til folk som "har fortjent" det! Går hver søndag på TV3 kl 20.00 mener jeg! Det er et skikkelig sippeprogram... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 21. August 2006 Rapporter Share Skrevet 21. August 2006 Veldig bra program, men de skulle ha fiksa hus til de som ikke har det i det hele tatt også Skulle sett den episoden i går alså hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 21. August 2006 Rapporter Share Skrevet 21. August 2006 Er vel mer kjent under navnet Exstreem Makeover, the house edition eller noe sånt. Går søndager klokken åtte. Og de lager hus til folk som ikke har råd til det også, er jo forskjellige caser i hvert program. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar