ingrid_92 Skrevet 19. August 2006 Rapporter Skrevet 19. August 2006 i dag var eg og kasper på vår første hoppekonkurranse var såå moro i begynnelsen, når vi hoppa rett bane, så ville han ikkje hoppe...var altfor spennende å lukte på bakken til å gjere da han skulle men vi endte opp med 6 plass, og en gul rosett. så var det tid for kroka bane (sånn at hindera står litt sikksakk i stedenfor på ei rett linje) og eg var veldig nervøs siden det hadde gått så dårlig tidligere. var ikkje så ille fra rett atlso...men han viste ikkje ka han virkelig kunne. men i Kroka så hoppa han 2 flotte runder først fekk han 1 feil, og i andre omgang fekk han feilfri! og han VANT! var kjempefornøgd, og sitter allerede å gleder meg til neste konk
Tine Skrevet 19. August 2006 Rapporter Skrevet 19. August 2006 Gratulerer så kjempe mye da Kan tenke meg at det er kjempe gøy å drive med sånnt
ingrid_92 Skrevet 20. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 20. August 2006 Tusen takk! var kjempemoro ja! er absolutt ikkje siste gangen! er akkurat sånn som på hundeutstilling...man blir lett bitt av basillen
linniogamy Skrevet 20. August 2006 Rapporter Skrevet 20. August 2006 gratulerer så mye sikkert kjempe morsomt, Drev med kanninhopping før jeg og. Men måtte jo slutte når jeg slolgte kaninene
ingrid_92 Skrevet 20. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 20. August 2006 gratulerer så mye sikkert kjempe morsomt, Drev med kanninhopping før jeg og. Men måtte jo slutte når jeg slolgte kaninene ka var grunnen til at du slutta da? (litt nysgjerrig ja )
linniogamy Skrevet 21. August 2006 Rapporter Skrevet 21. August 2006 Slutta siden jeg måtte omplasere kaninene mine
linniogamy Skrevet 22. August 2006 Rapporter Skrevet 22. August 2006 mhm, var en veeeldig vansklig avgjørelse og ta Men "kjente" dem jeg solgte dem til, og vet at de har/hadde det bra.
ingrid_92 Skrevet 22. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 22. August 2006 ja det kan eg forstå fint at du veit at dei kom til et godt hjem da er alltid en betryggelse når man selger/omplasserer dyr
ingrid_92 Skrevet 27. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 27. August 2006 Kasper er best Gratulerer! Så koslig å sjå deg her Martine Tusen takk hvertfal
¤ Martine ¤ Skrevet 16. September 2006 Rapporter Skrevet 16. September 2006 Så koslig å sjå deg her Martine Tusen takk hvertfal Hehe, takk - koselig å ha deg her inne også Må jo være medlem av et Hundeforum for å fiske til meg innfor. Skal jo tross alt får meg en hund snart.. Om 5-10 år
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar