Gå til innhold
Hundesonen.no

Å ha bærbaren på fanget


Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine

Om man har en varm bærbar på fanget en stund og blir varm på mageregionen, kan man få noen mage/blære skader eller no sånnt da? ;)

Hilsen ei som går mye på do når bærbaren ligger/sitter/står? på fanget :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bli steril av det. Hvis du er gutt hvertfall ;) Ser ikke for meg at det er særlig sunt for jenter eller.

Steril? Da har det skjedd en feil her altså! ;)

Men så er jeg jo ikke noen gutt heller så! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Nå har jeg sitti her en god stund, og hatt dataen på fanget. Føles faktisk ut som om den sender stråler inn i meg!

Kanskje jeg skal føde en liten dataserver? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bli steril av det. Hvis du er gutt hvertfall ;) Ser ikke for meg at det er særlig sunt for jenter eller.

Nja...det er vel en sannhet med modifikasjoner..

Såvidt jeg har skjønt, er det ikke snakk om å bli steril - men varmen fører til nedsatt produksjonsevne, noe som vil normalisere seg av seg selv etter noen dager uten pc på fanget. Arrester meg gjerne om jeg tar feil - men det er utrolig mye skremselspropaganda ute og går når det gjelder slikt.

mvh

HeliX

Nå har jeg sitti her en god stund, og hatt dataen på fanget. Føles faktisk ut som om den sender stråler inn i meg!

Kanskje jeg skal føde en liten dataserver? ;)

isåfall - vil du vurdere å adoptere bort? ;)

*dobbelpost, slått sammen av mod. Charleen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja...det er vel en sannhet med modifikasjoner..

Såvidt jeg har skjønt, er det ikke snakk om å bli steril - men varmen fører til nedsatt produksjonsevne, noe som vil normalisere seg av seg selv etter noen dager uten pc på fanget. Arrester meg gjerne om jeg tar feil - men det er utrolig mye skremselspropaganda ute og går når det gjelder slikt.

mvh

HeliX

Vel, det er jo elektromagnetisme i strømforsyningen iallefall..

Alt er farlig, hvitløk, kaffe, røyk, alkohol, dusj, trapp, gta, motorsag, etc...

Bare pass på at pc'en har tilstrekkelig kjøling, om den er på fanget!

Noen pc'er er nemmelig avhengig av gjennomstrømning av luft, fra undersiden av pc'en!

Om du da setter en slik pc rett på fanget, kan du få en overopphetet pc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
såfall - vil du vurdere å adoptere bort?

Jepp! Blir alt for mye styr med skole, hunden og slike ting.. !

Ja kan du ikke føde en ny server til Sonen ?

Kanskje det! ;)

Men, nei, vil ikke ha pc'n på fanget mer..Basta bom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er jo elektromagnetisme i strømforsyningen iallefall..

Alt er farlig, hvitløk, kaffe, røyk, alkohol, dusj, trapp, gta, motorsag, etc...

Bare pass på at pc'en har tilstrekkelig kjøling, om den er på fanget!

Noen pc'er er nemmelig avhengig av gjennomstrømning av luft, fra undersiden av pc'en!

Om du da setter en slik pc rett på fanget, kan du få en overopphetet pc.

Hehe, sant som du sier - alt er farlig! Og strømforsyning og bærbar skal vel holdes litt adskilt - ihvertfall i følge min bærbar-produsent - sikkert pga elektromagnetisme. Dermed lite sannsynlig at man har begge deler på fanget.

Tror det du sier med kjøling er det viktigste. Man kan få "artige" sykdommer både her og der av den varmen som pc'en utstråler, og faren for en overopphetet pc er stor - var jo faktisk en sak på tv for ikke så lenge siden om en bærbar som tok fyr pga overopphetet batteri... Eksplosiv brann - hadde det skjedd i fanget til noen istedet for på et skrivebord, så kan vi nok snakke om sterilisering (uansett kjønn på brukeren kanskje)

mvh

HeliX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hehe, sant som du sier - alt er farlig! Og strømforsyning og bærbar skal vel holdes litt adskilt - ihvertfall i følge min bærbar-produsent - sikkert pga elektromagnetisme. Dermed lite sannsynlig at man har begge deler på fanget.

Tror det du sier med kjøling er det viktigste. Man kan få "artige" sykdommer både her og der av den varmen som pc'en utstråler, og faren for en overopphetet pc er stor - var jo faktisk en sak på tv for ikke så lenge siden om en bærbar som tok fyr pga overopphetet batteri... Eksplosiv brann - hadde det skjedd i fanget til noen istedet for på et skrivebord, så kan vi nok snakke om sterilisering (uansett kjønn på brukeren kanskje)

mvh

HeliX

Da skal jeg aldri ha bikkja i nærheten om bærbaren er på fanget :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...