Gå til innhold
Hundesonen.no

Driver du med kaninhopping?

ingrid_92

Recommended Posts

Skrevet

noken som driver kaninhopping her inne?

eg hopper med den eine kanina mi kasper. skal på vårt første stevne i måra! :P

skal også begynne når Electra, den andre kanina mi, blir gammal nok ;)

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Hoppet med den gamle kanina mi før..mammaen hennes vant visstnok NM. Men den kanina jeg har nå syns det er mer festlig å kaste rundt på bommene så stort til hopping blir det ikke :D

Skrevet

ja :D Hopper i Nkhlf og Sokh

Ka er forskjellen på NKHLF og NKHF egentlig? bortsettfra at NKHF er tilknytta til NKF?

og ka er poenget med å ha 2 forskjellige lands-foreninger? :D

skjøl er eg medlem i NKHF. da kommer vi vel aldri til å få konkurrert mot kverandre heller :(

Kaslags klasser er kanina/kaninene dine i?

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Ka er forskjellen på NKHLF og NKHF egentlig? bortsettfra at NKHF er tilknytta til NKF?

og ka er poenget med å ha 2 forskjellige lands-foreninger? :D

skjøl er eg medlem i NKHF. da kommer vi vel aldri til å få konkurrert mot kverandre heller :P

Kaslags klasser er kanina/kaninene dine i?

Forskjellen mellom Nkhlf og Nkhf er kort fortalt at Nkhlf driver med hopping ,mens i Nkhf er det både hopping og utstilling. Du lese mer om hvorfor det er to landsforeninger Her :P

Mine kaniner er i vanskelig , lett og middels :P

jeg vil begynne med kanin hopping på mine.. hva var hjemmesiden til de på vikersund igjen?

Nkhlf sin hjemmeside finner du linker til klubbene :P

Skrevet

Jada, jeg driver aktivt med kaninhopping, og er på konkuranser ca. annenhver helg :)

Hopper for Tønsberg Hoppeklubb og er medlem i NKHF.

Har kaniner fra Lett til Elite :)

Skrevet

Har så lyst til å hoppe.. var på en kanin utstilling der da var noen hyggelige jenter som visste meg litt av hvert, åssen man skulle gjøre det osv. så nå har jeg bestilt noen hindere ihvertfall.. :D

Synd at det ikke er en hoppeklubb i Drammen <_<

bor jo bare ca. en halvtime unna vikersund da, men ikke bare bare å komme seg ut når man ikke er gammel nok til å ha lappen eller bil ennå :(

• 4 weeks later...
Skrevet

Ikke nå lenger, men i maaange år tidligere.. Er så "gammel" at jeg var med på landsmøtet da NKHLF brøt ut (jeg var NKHF'er- stilte ut og, nemlig), og har vært med på NM siden leenge før systemet med pinner og klasser kom;) Savner det veldig, men da min fantastiske dalmisrex Charmin Boy døde, så orket jeg ikke fortsette.. Jeg savner kaninhopping, da, er veldig morro, spesielt opp i klassene.

• 1 month later...
Skrevet
næsj.. Prøver med begge mine, men de liker bedre å hoppe når de vil.. :wub:

sånn er mine og. Nor de ikke vil Hoppe, hopper de ikke :rolleyes: ..

• 1 month later...
Skrevet

Ja. Eller har ikke hoppet siden sommerleiren. Var aktiv før, men har desverre ikke så mye tid lenger. Er medlem av Oslo og Akershus hoppeklubb, NKHF.

• 1 month later...
Skrevet

Drev med det før hele sullamitten ble splitta opp i to deler. Begyner å bli noen år siden, savner det litt... Men tror ikke jeg kunne tenke meg å begyne igjen så lenge det tullet med to landsforeninger foregår.

Skrevet
Drev med det før hele sullamitten ble splitta opp i to deler. Begyner å bli noen år siden, savner det litt... Men tror ikke jeg kunne tenke meg å begyne igjen så lenge det tullet med to landsforeninger foregår.

NKHLF er lagt ned nå da, så nå er det bare NKHF som fortsatt er i drift :ahappy:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...