Gå til innhold
Hundesonen.no

En GOD pinsett


Fillerya

Recommended Posts

Hvorfor er det så sinnsykt vannskelig å finne et skikkelig god pinsett? Den jeg har hatt de siste årene begynner å synge på siste verset og har mistet sine gode evner. (den jeg har gripere i gull, det står "city line by pfeilring solingen, 185)

Sitter her med tre helt nyinnkjøpte pinsetter og alle er ubrukelige. Klarer ikke gripe å nappe et enkelt hårstrå!

Her er det garantert mange som kan komme med gode tips om gode pinsetter! Så kom med de! Lei av bomkjøp <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du pinsett til deg selv, eller til hunder nå?? :P Hehe.

Hvis det er menneskepinsett du mener kan jeg faktisk anbefale de billige de har på Lindex. De er veldig bra. Skarpe og rette i kantene, holder fast håret som bare det.. ;) De har sånne "hull" på seg (dekorasjon sikkert).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet de selger veldig gode på parfyme butikkene osv... Aner ikke hva merke det er alså, men gode er de hverfall ;)

Hvordan ser de ut da? De har så mange forskjellige. Var innom Vita og bad om den beste de hadde, og den funka ikke til noe som helst. Men husker da jeg kjøte den jeg har nå, så kjøpte jeg tre av samme type og bare den ene var god.

jeg kjøpte en på cubus for to år tilbake. Den har fungert supert. Og tar hår som så vidt stikker ut av huden :P beste pinsetten jeg noen gang har hatt :P

Finner jeg ikke ut hva den heter så skal jeg legge ut bilde av den :P

Ja takk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til en hudpleier å voks øyenbrynene i stedenfor (hvis det er øyenbrynene du mener) det er så mye enklere,mindre smertefullt og så tar det lang tid før hårene vokser ut igjen ;) Jeg vokser, og er kjempefornøyd! (men for all del ikke voks deg selv! Gå til noen proffesionelle)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til en hudpleier å voks øyenbrynene i stedenfor (hvis det er øyenbrynene du mener) det er så mye enklere,mindre smertefullt og så tar det lang tid før hårene vokser ut igjen ;) Jeg vokser, og er kjempefornøyd! (men for all del ikke voks deg selv! Gå til noen proffesionelle)

Hvor mye må du betale for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til en hudpleier å voks øyenbrynene i stedenfor (hvis det er øyenbrynene du mener) det er så mye enklere,mindre smertefullt og så tar det lang tid før hårene vokser ut igjen ;) Jeg vokser, og er kjempefornøyd! (men for all del ikke voks deg selv! Gå til noen proffesionelle)

Akkurat det skal jeg klare noen ganger i uka helt gratis sjøl ;) Har bedre ting å bruke pengene på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...