TineSimbaNana Skrevet 18. August 2006 Rapporter Share Skrevet 18. August 2006 Tenkte jeg måtte legge ut bilder av mine to herlige hamstere Bobby og Tarzan.. Bobby: Tarzan: Bilder av mine herlige små hehe.. de er søte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 18. August 2006 Rapporter Share Skrevet 18. August 2006 De er kjempe søte Ser ut som de har det kjempe bra hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
annan Skrevet 18. August 2006 Rapporter Share Skrevet 18. August 2006 Så nydelige de var Så ut som om de hadde det bra ja, stort bur og greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 18. August 2006 Rapporter Share Skrevet 18. August 2006 Fryktelig søte dyr! Og så avslappet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg123 Skrevet 22. August 2006 Rapporter Share Skrevet 22. August 2006 Bobby lyst å bli pappa snart eller?? Savannah er klar som et egg...om et par måneder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 23. August 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. August 2006 Fler bilder av de søte små Tarzan Bobby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 26. September 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. September 2006 Emil, et nytt familie medlem Han er herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 26. September 2006 Rapporter Share Skrevet 26. September 2006 de var jo bare kjempesøte!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 26. September 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. September 2006 de var jo bare kjempesøte! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 27. September 2006 Rapporter Share Skrevet 27. September 2006 Bobby lignet veldig på min hamster, Bruno som nå er død. Nydelige hamstrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 27. September 2006 Rapporter Share Skrevet 27. September 2006 Du er så heldig alså Begynner vel og bli noen dyr hos dere nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millis Skrevet 27. September 2006 Rapporter Share Skrevet 27. September 2006 Kjempe nusselige alle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 5. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2006 kjempe fine!! og som flere har sakt ser ut som om at de har det godt hos deg. Får lov til å være ut og alt, er mange som bare lar dem være inne i buret sitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 10. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2006 kjempe fine! og som flere har sakt ser ut som om at de har det godt hos deg. Får lov til å være ut og alt, er mange som bare lar dem være inne i buret sitt hehe.. her er de både ute og inne.. syns det er gøy å se hvordan de holder på ute på gresset også, spiser litt og tusler litt rundt Kjempe søte.. Nå er det litt kaldt for dem syns jeg men når sola står på blir de med ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 10. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2006 Nå har jeg lagt på rør til Emil sitt safari bur kjempe stilig.. liker det så utrolig godt Et nytt bur til Bobby og Tarzan.. de andre bura selges Bobby sitt: http://i79.photobucket.com/albums/j158/simbaognana/DSC04001.jpg[ Tarzan sitt: http://i79.photobucket.com/albums/j158/simbaognana/DSC04003.jpg[ Emil sitt: http://i79.photobucket.com/albums/j158/simbaognana/DSC03947.jpg[ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 30. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2006 Emil sitt burd så fint ut altså! Skikkelig koselig. Jeg har vendt meg til å si Emil med trykk på Eèn...Hihi Det var litt søtt å si det på den måten pleier ikke å si det sånn ellers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliseKathinka Skrevet 14. November 2007 Rapporter Share Skrevet 14. November 2007 Ser at hamsterne dine også har funnet ut at det er fint å sove i hjulet Mine har ett sånt innebygd hjul i rørene å de er blitt brukt som soverom -_- Kjempefine hamstere ! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miss-Pernille Skrevet 16. November 2007 Rapporter Share Skrevet 16. November 2007 Kjempesøte hamstere! De ser ut til å ha det kjempefint hos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
malinholmgren Skrevet 27. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2008 søte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar