Gå til innhold
Hundesonen.no

Om vi har en sytetråd,


Karina&Chica

Recommended Posts

Hvorfor er du så glad for tiden?

- Jeg har akkurat vært en uke på leir. Det ble en veldig morsom uke hvor jeg ble kjent med mange hyggelige folk og jeg har fått noen nye venner..

- Chica har også fått nytte av leiren. Vi har begge blitt bedre i ringen, og Chica er mye mindre skeptisk til andre hunder.

- Jeg har bestemt meg for å satse mer på utstilling med Chica i år, og skal også prøve meg på juniorhandling før det blir for sent.. Det blir spennende!

- Jeg er så forelsket, typen og jeg har vært sammen i et halvt år nå..

- Jeg skal være alene hjemme til helgen, å ha kjæreste og venner på besøk

- Alle som jeg gikk i klasse med i fjor som søkte samme linje og skole som meg, kom inn. Det blir en bra klasse i år også!

- Tro det eller ei, men jeg gleder meg faktisk litt til hverdagen begynner igjen..blant annet for å se igjen de i klassen!

:huh:

Så, har du noen grunner til å være glad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt seks-sju treningsøkter etter at jeg kom hjem i går kveld, og Tinka var så flink på alle sammen! Hun har blitt så klikkerklok og kreativ at det er en fryd å trene med henne nå. Og jeg har blitt flinkere til å tenke litt alternativt på hvordan man kan lære inn ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Jeg er uendelig glad fordi Kelly ble født :P Hun er en fryd å leve sammen med, og er med på å gjøre hverdagen morsom. Hun er en idealhund for meg! Gleder meg til å jobbe videre med henne.

-Jeg er superglad fordi Vicky har hatt så enorm fremgang i både Lydigheten og Agilityen. Hun er en drøm å jobbe med, og det er så gøy å se resultatene av arbeidet!

-Jeg er kjempeglad for at Vicky er en så flink oppdrager, og at Kelly har en så god rollemodell å se opp til.

-Jeg er glad for å ha kommet tilbake til dagens skole-rutiner faktisk.. Morro å treffe vennene mine igjen, og morro å se de samme gale lærerne våre :huh:

-Jeg er glad fordi jeg kan slappe av etter skolen noen dager i uken! Når man går på skole vet man å sette pris på stillheten :P

-Jeg er glad fordi jeg har verdens mest fantastiske venner som alltid stiller opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad fordi jeg har fått utbytte av NKKU leiren og fått flere nye venner som Karina&chica :P

Men så er det litt trist å ikke se dem også, gjengen vår blei så sammensveisa.. hehe

Ja, det var en fantastisk gjeng :P ..så var trist å måtte dra! Men kanskje alle sees igjen neste år!?

Håper det! Hvis ikke så treffes vi jo på utstillinger og ellers også..

Moro å bli kjent med deg, Taran! :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-nå er det helg, og er bare en uke til neste helg ;)

-under en mnd til jeg reiser tilbake til Østby og kurset til Nordenstam (god mat og dessert på hotellet, og ikke minst utrolige instruktører)

(hviske noe om en flott ung instruktør som jeg håper er der )

-og siste brodern flytter ENDELIG ut (28?! år gammel).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var en fantastisk gjeng :P ..så var trist å måtte dra! Men kanskje alle sees igjen neste år!?

Håper det! Hvis ikke så treffes vi jo på utstillinger og ellers også..

Moro å bli kjent med deg, Taran! ;)

Ja det var en flott gjeng :P Kjempe koslig å bli kjent med deg også.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gifte meg og får meg kanskje ny hund.

Jeg er endelig hundeeier! ;)

Har vært det i 3 uker nå ;)

Gratulerer så mye begge to ;)

Jeg er så glad og stolt over at jeg har greid å montere stellebord HELT alene! ;) For det var skikkelig vanskelig altså! ;)

Jøss, det kan ikke være vanskelig å gjøre deg glad ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske glad i dag faktisk, for det første er det ikke mange timer igjen til jeg er 18 ;) hihi Emilie Prytz, treneren min gjorde det knall bra på gjeterprøve i dag, fikk noen flotte gaver av foreldra mine en dag på forskudd men ;) Og selvfølgelig for at jeg har en så super hund som Kip ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...