Toller Skrevet 17. August 2006 Rapporter Skrevet 17. August 2006 Denne hjemmesiden er virkelig ikke kommet langt, siden valpen ikke er kommet enda! Men siden jeg ikke har så mye annet jeg kan ha med der så har jeg begynt på linkene. Er det noen som vil linkes? De jeg har er: Heidi og Elwira Grethe og Deco Ingalinn og de tre schäferene Vera og Argon Fibi og Solo Janco Flat'en Luna Sonja, Nikki og Pia Christine og Asterix Vil noen fler linkes? Og er det noen av disse som jeg har nevnt nå som ikke vil linkes?
Tine Skrevet 17. August 2006 Rapporter Skrevet 17. August 2006 Må gjerne linke oss om du vil,banner ligger i signaturen
M2d Skrevet 17. August 2006 Rapporter Skrevet 17. August 2006 Derekan gjerne linke til oss også så kan vi gjøre det til dere å www.-assi-.piczo.com
Toller Skrevet 17. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 17. August 2006 Da linker jeg dere Legger ut banner op signaturen min så fort jeg får valpen min, og litt bilder
Tine Skrevet 17. August 2006 Rapporter Skrevet 17. August 2006 Skal selfølgeligt linke dere også glemte å si det
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar