Gå til innhold
Hundesonen.no

Administratorene


Recommended Posts

Skrevet

Altså. Det virker som om dere (administratorene) bare slette de temaene som er krenkene til "dyre"sonen?? Altså, man må da få ha litt meninger selv. Og det er viktig, for kanskje dere ser at den nye forumet ikke er det vi er her for??.. Altså, ikke slett de, steng de heller da.. la folk få skrive hva de vil... Jøssemeg

Skrevet

Altså. Det virker som om dere (administratorene) bare slette de temaene som er krenkene til "dyre"sonen?? Altså, man må da få ha litt meninger selv. Og det er viktig, for kanskje dere ser at den nye forumet ikke er det vi er her for??.. Altså, ikke slett de, steng de heller da.. la folk få skrive hva de vil... Jøssemeg

Jeg må si meg enig. På sånn ca 10 minutter nå har jeg sett 2 nye tråder bli slettet og ett eller fler innlegg.

Skrevet

Hvorfor er man alltid "ikke positiv" når man kommer med kritikk?

Skal man sitte på hendene sine og drite i å ytre sin mening bare fordi enkelte tar det til seg og opplever det som "drittslenging", mens det i realiteten kun er konstruktiv, ærlig kritikk? Er det kun positive meninger som skal ytres?

Skjønner ikke den greia med å klage på folk som kommer med kritikk.

Skrevet

Hvorfor er man alltid "ikke positiv" når man kommer med kritikk?

Skal man sitte på hendene sine og drite i å ytre sin mening bare fordi enkelte tar det til seg og opplever det som "drittslenging", mens det i realiteten kun er konstruktiv, ærlig kritikk? Er det kun positive meninger som skal ytres?

Skjønner ikke den greia med å klage på folk som kommer med kritikk.

Da er vi to, for jeg forstår heller ikke hva som er galt med konstruktiv kritikk.

Skrevet

Mye vil ha mer og fanden vil ha fler, men kritikk vil vi ikke ha. Her skal alle være positive og glade, og nåde den som sier noe som ikke passer de høye herrer.

Jeg har reagert lenge på hundesonen jeg, deres redsel for at brukerene også er på andre fora. Man får jo ikke lov til å nevne andre fora som ikke har med dyr å gjøre. Litt "storebror" opplegg i grunn. de skjønner ikke at folk kan bruke andre fora og være på dette samtidig.

Jeg er enig med dere som ikke liker forandringene her. Hundesonen var et hundeforum, et hovedforum, nå er det blitt et underforum. Det kan jo bli spennende å følge utviklingen, se om kvantitet er viktigere enn kvalitet.

Skrevet

Mye vil ha mer og fanden vil ha fler, men kritikk vil vi ikke ha. Her skal alle være positive og glade, og nåde den som sier noe som ikke passer de høye herrer.

Jeg har reagert lenge på hundesonen jeg, deres redsel for at brukerene også er på andre fora. Man får jo ikke lov til å nevne andre fora som ikke har med dyr å gjøre. Litt "storebror" opplegg i grunn. de skjønner ikke at folk kan bruke andre fora og være på dette samtidig.

Jeg er enig med dere som ikke liker forandringene her. Hundesonen var et hundeforum, et hovedforum, nå er det blitt et underforum. Det kan jo bli spennende å følge utviklingen, se om kvantitet er viktigere enn kvalitet.

Helt enig med deg!

Jeg må si at jeg ikke liker det som har skjedd...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...