Gå til innhold
Hundesonen.no

Kråker pint til døde..

Guest Christine

Recommended Posts

Dette er det verste jeg har sett! Hvor sykt er et menneske som faktisk utfører den handlingen der da? Jeg er veldig glad for at jeg ikke befinner med i samme region som vedkommende. Det er en vesentlig stor forskjell på en som henger et dyr i et tau.. og en som trer et levende vesen igjennom noe som skviser hodet slik at blodspruten står!!

Håper noen har sett dette jeg, eller i det minste, dem/den som har utført det.

Jeg ble utrolig dårlig av denne artikkelen, slike mennesker bør defintivt få sin straff (er veldig lite opptatt på at de skal få hjelp i skrivende øyeblikk, beklager... ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå viser det seg at de kanskje har hengt seg selv. Heldigvis får en si, for det er bedre at det er ulykke enn at noen med vilje gjør slikt mot dyr!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=126801

Å Charleen.. tusen takk, du har reddet uken min tror jeg.. Jeg håper virkelig at dette stemmer, at de gjorde det selv. Det er jo fremdeles tragisk, men ikke på samme måten som det ville ha vært hvis det var noen som hadde gjort dette mot dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Charleen.. tusen takk, du har reddet uken min tror jeg.. Jeg håper virkelig at dette stemmer, at de gjorde det selv. Det er jo fremdeles tragisk, men ikke på samme måten som det ville ha vært hvis det var noen som hadde gjort dette mot dem!

Helt enig med deg Vala, det gjør saken litt bedre, selv om det er fælt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hvem har interesse for å gjør noe slik? Stakkars kråker!

Det er så tragisk at mennesker gidder og gjøre noe sånnt...Blir så lei meg av å lese noe sånnt :huh:

les :

Nå viser det seg at de kanskje har hengt seg selv. Heldigvis får en si, for det er bedre at det er ulykke enn at noen med vilje gjør slikt mot dyr!

da blir det ikke like ille! selvfølgelig er det grusomt, men som Charleen sier så er det bedre at det var en ulykke enn at noen hadde gjort det for å torturere fuglene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med deg! det er mange syke mennesker ute i denne verden. bra at ikke desse kråkene fikk oppleve det. det var forferdelig det som hadde skjedd med de uansett! de har jo blitt pint til døde uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Æsj, syke syke mennesker, skulle søren pokker meg vært lagt inn så det holder. Tenker vi skulle puttet huet dems mellom to pinner jeg så de dingler etter halsen så blodet spruter, da tenker jeg de muligens hadde fått seg en skikkelig karamell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

les hele tråden da!

det står jo lenger ned at dette var et uhell! det var ingen mennesker som hadde gjort det, fuglene hadde flydd inn i gjerdet selv!

unnskyld meg altså, men er jo så mange som ikke får med seg det i denne tråden!

Godt å høre at det ikke bare irriterer meg :P Men har gitt opp å si det hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Kanskje på tiden med en oppdatering her også. Shero: Shero er nå 11 år og pensjonist. Han har vært pensjonert fra agility konkurranse siden 2022, men har fått gå blåbær med mamma, men etter at han begynte å halte i ett løp i sommer er han heltidspensjonist. Før han ble pensjonert rakk han å delta på ett NM, hvor vi kom igjennom 1. løp. Han har fått prøvd seg på nose work, men vi sliten med at han skal appotere luktboksne så det er lagt litt på hyllen til jeg finner en løsning. Eskene skal uansett enten stås på eller etes opp så... Han har også fått prøvd seg på svømming, han vet ikke om han er helt fan av å svømme hvor han ikke kan stå.M Mamma og Shero. Shero & Max er slitene etter NM  Max: Max er nå 6 1/2 år gammel (hvor tiden flyr). Han bommet på stigefelt i sommer og traff, så nå er vi klasse 3 på heltid. Stigefelt brenner vist, hilsen Max. Max er en fin storebror til Yoshi og er glad han endelig har fått noen å leke med. Jeg har vært instruktør i agility i høst, og Max stilte opp som lånehund siste gangen. Veldig moro at han er trygg nok til å gå, siden sist jeg prøve å få han til å gå med noen utenom familen løp han rett til meg. Vi har også vært innom Sheltie-VM i Kongsvinger hvor vi hadde mye fint, men ikke full klaff.  Max på Sheltie-VM Max og Yoshi
    • Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...