lille_christine Skrevet 14. August 2006 Rapporter Share Skrevet 14. August 2006 Ja da har jeg endelig fått gjort ferdig hjemmesiden vår Er den første hjemmesiden jeg har laget, så trenger masse tips om hvordan jeg kan gjøre det bedre. Ta en titt her www.gentleboy.moo.no Jeg vil ha masse ris og ros slik at siden stadig kan bli bedre. Bare å kommentere inne på denne tråden her. Skriv gjerne en hilsen i gjesteboka På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kefir Skrevet 16. August 2006 Rapporter Share Skrevet 16. August 2006 Designet er veldig pent og oversiktlig, men det trekker litt ned at det er en premade da. Ellers synes jeg siden var super! Asterix er nydelig Men jeg savner en dagbok, sånn at vi kan lese hva som skjer med dere i hverdagen. Er nysgjerrigper, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_christine Skrevet 17. August 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. August 2006 Tusen takk for svar! Ja det kommer mere etterhvert tenker jeg, og det med dagbok skal jeg prøve på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 17. August 2006 Rapporter Share Skrevet 17. August 2006 Syns siden er meget bra. Ryddeig og fin! Gode bilder og ellers veldig interresant og relevant stoff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_christine Skrevet 17. August 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. August 2006 Syns siden er meget bra. Ryddeig og fin! Gode bilder og ellers veldig interresant og relevant stoff! Takk, det var koselig å høre Det vil stadig bli oppdatert med mer stoff, nye bilder og kanskje noen nye sider? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 19. August 2006 Rapporter Share Skrevet 19. August 2006 Veldig ryddig og grei side syns jeg også Herligt å ha sin egen side det er sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_christine Skrevet 1. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2006 Har nå oppdatert hjemmesiden vår, ta deg gjerne en titt! Da vil bl.a. se: - Nytt design! - Den nye faktasiden som inneholder litt om klikkertrening, førstehjelp +++ - Nye siden om lydighetstreningen vår - Nye agilitybilder - Nye høstbilder Besøk oss her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar