Gå til innhold
Hundesonen.no

Netcat nettbutikken stenger!


Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine

Vet ikke helt om denne topicer er lov, men om den ikke er det så slett den :)

Fikk en mail fra nettbutikken Net Cat, som jeg legger ut her:

Nå er det ytterligere rabatter!

Vi flytter til utlandet i høst, og stenger nettbutikken i september for godt. Vi lar dere faste kunder få anledning til å handle en måned til, og vi har satt ned varene ytterligere i pris. Samt super rabatter på endel nye varer. Vi ønsker å få solgt ut så mye som mulig, før vi selger restpartiet til andre zoobutikker! Noen varer kan bli fort utsolgt, så vær rask. Vi pakker etter innbetalingsdato så langt restlageret rekker. Hvis vi er utsolgte på varer så sender vi denne gangen erstatningsvarer, siden det er så nedsatte priser!Prisene nå er import engros priser direkte fra fabrikk inkl. moms, så billigere kan det ikke bli!Send oss gjerne en e-mail på netcat@online.no eller telefon 93063809 dersom dere har spørsmål vedr. varer , bestilling eller betaling.

Hilsen fra Arnhild & Charles

netcat.no

De har shampoo til 10,-, halsbånd og bånd til de lave prisene...

Jeg skal iallefall kjpe meg noe, fordi så billig er det sjeldent!

NetCat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Nei, da bestiller jeg heller fra Sverige gitt... Billig dette her ja, men når man må handle for 299 så blir poenget litt borte...

Ja, det synes jeg er litt sleipt..Men om man er flere som skal bestille, så kan man jo som sagt bestille sammens og dele på porto osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da bestiller jeg heller fra Sverige gitt... Billig dette her ja, men når man må handle for 299 så blir poenget litt borte...

Hvor får du de "299.-" fra? Jeg kan ikke se det står på siden i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får du de "299.-" fra? Jeg kan ikke se det står på siden i det hele tatt...

Hvis du klikker på "Kjøp" knappen ved et av produktene står det under "handlevognen" at minste ordresum er kr 299 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...