Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder i bevegelse

Guest Jonna

Recommended Posts

Jeg har kjempe lyst til å ha noen side bilder av Blaze i bevegelse. Desverre så har ikke jeg kamera til å gjøre det med :) Bla så har jeg noen potensielle valperkjøpere i Østerike som kunne tenkt seg å få noen slike bilder.

Er det noen som skal på Bjerke søndag, med ett bra kamera, som kunne tenkt seg å hjelpe meg? Trenger ikke nødvendigvis å være når hun er i ringen.

Uansett om noen ikke svarer, men ramler over oss på Bjerke så er vi i ring 1 til AK er ferdig. Det er 12 hunder før AK skal inn. Ellers så er vi å finne ved NM ringen.

Håper noen snille sjeler kan hjelpe meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Annette og Margrete kommer på søndag. Annette har vistnok kjøpt bra kamera men hun skal jo skrive så snakk med henne om å låne det så kan jeg godt ta bildene..

Jeg kan snakke med Margrete om hun kan ta med seg sitt så kan vi sikkert ordne noe! :)

Kameraet mitt er ikke så godt på sånne bilder så det hjelper ikke så mye med det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok ordnes. Bare en advarsel, jeg er skikkelig kravstor, så du og Blaze må sikkert løpe 50 ganger fram og tilbake før jeg er fornøyd! :) Etter at jeg har stilt Likka og Loke så finner du meg ved NM-ringen hvis det skulle bli aktuelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det ordner seg da :)

50 ganger løper jeg gjerne for ett perfekt bilde. Bare la meg ta noen puste pauser innimellom. evt får du ta med pisken :)

Får jeg sjangs så kommer jeg å titter på Loke i ringen også, kanksje du blir tatt bilde av med ett mindre bra kamera ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det ordner seg da :)

50 ganger løper jeg gjerne for ett perfekt bilde. Bare la meg ta noen puste pauser innimellom. evt får du ta med pisken ;)

Får jeg sjangs så kommer jeg å titter på Loke i ringen også, kanksje du blir tatt bilde av med ett mindre bra kamera :)

Spiller svært liten rolle hva slags kamera som tar bilde av meg, ser ut som en dust uansett! ;)

Det er ikke helt tull det med mye løping, denne jenta hadde blodsmak i kjeften før jeg var fornøyd:

(PS: det er tatt med mitt gamle dårlige kamera altså så ikke bli skremt..)

2005ukens23.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått bra kamera som kan lånes bort ;)

(Desverre er jeg ikke noe flink på å bruke det selv )

Men Hilde er en eminent fotograf med kamera som klarte å ta bilder av Loke i full fart så det er vel kanskje det tryggeste valget... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B)

Jeg har fått bra kamera som kan lånes bort ;)

(Desverre er jeg ikke noe flink på å bruke det selv )

Men Hilde er en eminent fotograf med kamera som klarte å ta bilder av Loke i full fart så det er vel kanskje det tryggeste valget... :P

Ja tror det jeg også. Pleier ikke bli så bra resultater med nytt kamera med en gang-ialle fall ikke når man låner ett B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk LBL for noen virkelig vakre bilder ;)

Jeg viste ikke at hun hadde den steglengden en gang ettersom hun bare er helt "Kelpie" når andre har prøvd å gå med henne :)

Her er 3 av bildene hun tok:

bevegelseBLAZE2.jpg

bevegelseBLAZE.jpg

bevegelseBLAZE5.jpg

Nok en gang: Tusen takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superflotte bilder! :) Hva slags kamera, linse og innstillinger er de tatt med?

Flott hund også forresten. Liker utsendet til kelpie. Også den fargen.... sjokolade! ;)

Blaze er ikke sjokolade. Hun er rød. Her er ett bilde av en rød og en sjokolade farget. Da ser du forsjellen:

premie%20copy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for ros folkens!

Superflotte bilder! :icon_redface: Hva slags kamera, linse og innstillinger er de tatt med?

Flott hund også forresten. Liker utsendet til kelpie. Også den fargen.... sjokolade! :D

Nikon D50, linse 70-300 mm og innstilling.. brukte vel "sportsbilder" på løpinga og "portrett" på ståbildene. Er ikke så veldig avansert egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Guest Snusmumrikk

Utrolig flotte bilder! Nesten så jeg fikk lyst på kelpie selv jo :D

Det har jeg allerede, men lysten blir ikke akkurat mindre av å se sånne bilder. Kjempeflotte bilder! Og hunde da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...